Ser så trist ut

Mor33

Forelsket i forumet
Julibarna2024☀️
Hei! Er det flere enn meg som går rundt å ser innmari sliten/trist ut? Jeg har alltid røde øyne om dagen, og ser ut som jeg er på nippet til å grine - selv om jeg ikke er det. aldri opplevd dette før.
 
Last edited:
Kan dessverre ikke kjenne meg helt igjen i det du skriver men tenker at det kan jo være at det er som du skriver, du står foran et stort og tøft valg og det setter nok preg på kroppen både bevisst og ubevisst :Heartred håper dere kommer til en avgjørelse som føles riktig:Heartred
 
Hei! Er det flere enn meg som går rundt å ser innmari sliten/trist ut? Jeg har alltid røde øyne om dagen, og ser ut som jeg er på nippet til å grine - selv om jeg ikke er det. aldri opplevd dette før. Jeg er fortsatt i tenkeboksen over abort/ikke abort, så kan jo være kroppens reaksjon. Men det er kanskje en vanlig gravid-greie også? Jeg har ikke vært sånn med de to første.. hormonsvingninger til 1000
Jeg ser nok også konstant sliten ut…selv om jeg ønsker dette barnet og er lykkelig. :Heartred Men tror nok ikke alle gravide får den lykke-gløden som de ofte snakker om på film. Det er klart at kroppen kan påvirkes av at du fortsatt er i tenkeboksen. :Heartred Føler du at du har noen gode støttespillere rundt det når det gjelder valget dere skal ta?
 
Jeg! Når jeg plukket opp samboeren igår så lurte han på om jeg hadde grått i løpet av dagen - noe jeg ikke hadde xD Men det skal sies at jeg sliter litt med søvn og kvalme, så jeg kan ikke tenke meg at det gjør underverker for utstrålinga heller
 
Jeg! Når jeg plukket opp samboeren igår så lurte han på om jeg hadde grått i løpet av dagen - noe jeg ikke hadde xD Men det skal sies at jeg sliter litt med søvn og kvalme, så jeg kan ikke tenke meg at det gjør underverker for utstrålinga heller
Haha, ja samme her.. har ikke sover ei hel natt på sikkert 6 uker så søvn har nok litt å si ja
 
Jeg ser nok også konstant sliten ut…selv om jeg ønsker dette barnet og er lykkelig. :Heartred Men tror nok ikke alle gravide får den lykke-gløden som de ofte snakker om på film. Det er klart at kroppen kan påvirkes av at du fortsatt er i tenkeboksen. :Heartred Føler du at du har noen gode støttespillere rundt det når det gjelder valget dere skal ta?
Nei, gjør nok ikke det. Har kun diskutert det med jordmor.
 
Hva med en partner eller familie som du kan lufte tanker med? Har du ingen som kjenner situasjonen du står i? :Heartred
Nei, partner har ingen forståelse for at det er vanskelig. Han mener det ikke er noe å tenke på, siden vi ikke har «tid eller råd» til flere unger akkurat nå. Tror han syns jeg bare kan ta meg sammen ..
 
Nei, partner har ingen forståelse for at det er vanskelig. Han mener det ikke er noe å tenke på, siden vi ikke har «tid eller råd» til flere unger akkurat nå. Tror han syns jeg bare kan ta meg sammen ..
Kjære deg så vondt å ikke føle støtte av partner :sorry: dette er et valg du må ta og et valg du må leve med resten av livet. Har du snakket med Amathea? https://amathea.no/
 
Haha, ja samme her.. har ikke sover ei hel natt på sikkert 6 uker så søvn har nok litt å si ja
Nemlig xD Kan føye til at jeg heller aldri har hatt så uren hud som nå, så det føles så bra at... haha! Håper du har noen å støtte deg på oppi dette ❤️
 
Jeg føler nesten at jeg ser død ut. De tidligere svangerskapene har jeg hatt glød, og nå er jeg likblek og «naken» i ansiktet på en måte… er kjemperart!

Lykke til, det er normalt å føle på ALT i en slik situajson :Heartred
 
Back
Topp