ser så sliten ut

cloetta

Forelsket i forumet
Jeg ser så sliten og trett ut. Er bleik og grå i øyepartiet. Vanligvis ser jeg brun og opplagt ut. Jeg er bare i 4. uke... [8|]Jeg spiser sunt, sover tilstrekkelig og er ikke kvalm. Noen som har noen tips????
Kommer lett til å bli avslørt med dette utseendet. Det er allerede mange som har kommentert at jeg ser trøtt og sliten ut.[&:]
Jeg har så sart hud som lett får nupper at jeg er ikke så stor tilhenger av solpudder o.l.( selv om jeg har det til krisesituasjoner!)[;)]
Vil jeg være så grå resten av svangerskapet?

Det er hard jobbing for kroppen din å omstille seg til et svangerskap. De fleste av oss både føler oss og ser småille ut de første månedene. Trøst deg med at om en par måneders tid vil du strutte! Det hevdes at gravide kvinner får et eget skjær over seg som gjør dem ekstra fin - muligens bare fordi blodomløpet øker takten?

Når jeg gikk gravid med andre mann følte jeg meg akkurat slik, sliten og trøtt, men jeg hadde jo guttungen rundt meg, så det kan hende det hadde litt med det å gjøre???
Det jeg gjorde var å ta 2-3 soltimer, når jeg følte meg så blek og etter det følte jeg meg mye mer opplagt. [:)]
Men det går over, rundt 4-5 mnd var jeg ganske opplagt.
Så om noen mnd tror jeg du vil føle deg mye friskere[;)]

Back
Topp