Ser på sydenturer

Søtnos*

Glad i forumet
drømmer meg vekk til varmen
Har lyst på en siste tur som familie på 3 . Tenkte å finne en tur i juni en gang.

Flere som skal sydover?

Var i Egypt i januar og det var sannelig bra for det blir ikke noen ny tur med det første, er ikke så begeistret for å reise til syden hverken gravid eller med veldig små barn. 

Kan bare drømma om å få reisa t syden .

Har en mann som reise så møje i jobben i nordsjøen at han vil kje reisa når han komme him.
Dessuten trur eg han e redd for varme

Så deilig da :) Jeg er egentlig ikke noe syden fan. Da reiser jeg heller til Danmark :) Hehe

yr^ skrev:

Har en mann som reise så møje i jobben i nordsjøen at han vil kje reisa når han komme him.

Huff! Mannen her har flyskrekk, men han blir med fordi jeg maser så

Toneliza skrev:
Var i Egypt i januar og det var sannelig bra for det blir ikke noen ny tur med det første, er ikke så begeistret for å reise til syden hverken gravid eller med veldig små barn. 

Snuppa her blir 3 år i april og har vært i syden 2 ganger i sitt lille liv. Ho elsker å være i varmen. Og som gravid i syden tror jeg ikke er så farlig. Passe på hva man spiser bare

Frk.Careface skrev:
Så deilig da :) Jeg er egentlig ikke noe syden fan. Da reiser jeg heller til Danmark :) Hehe

Danmark er elsk!!! Men kjenner jeg gjerne kunne vært to uker i varmere strøk akkurat nå... *drømmer* Jeg har ikke vært bortskjemt på sydenfronten akkurat, så syns igrunn noen kunne gitt meg en stor sum penger og sendt meg av gårde! 

Søtnos* skrev:

yr^ skrev:

Huff! Mannen her har flyskrekk, men han blir med fordi jeg maser så

Hmm.. eg må vel jedna bare var gla t at me ska reisa heilt t sørlandet på sommarferie.. hehe.. kan jo bli varmt d og.

vi drar til hellas en uke i juni.. Kjempebillig reise! 5000 i en leilighet, med fly, transport, nydelig leilighet :):) ÅÅÅ!! Gleder oss!!

Har veeeeldig lyst!! Er en stund siden nå og vi skulle egentlig til Alicante i februar men måtte avlyse da lillegutt måtte raskt inn på sykehus for utredning. Nå tør jeg ikke bestille noe, for var så dårlig forrige svangerskap, kasta opp til uke 26.. og deretter ble jeg innlagt i uke 30 med premature rier, og etter det fikk jeg ikke dra.. Men vi dro når lille var 8 mnd, blir vel noe sånt denne gangen også, kanskje litt før faktisk.. Er jeg i god form, kan det hende det blir en tur i juni :)

Vi har bestilt oss tur, 2 uker i mai til Grand Canaria   Gleder meg noe sinnsykt.

I sommer skal vi såvidt jeg vet kun til dyreparken i Kristiansand med et vennepar :D Gleder meg masse... Nå i påsken skal vi på fjelltur med de samme gode vennene... 

Julen 2010 var vi på Gran Canaria, Puerto Rico, med vår da 2.5-3 mnd gamle datter! Var der i to uker, og det var fantastisk :D
Så det er planen vår denne gangen også, ikke selve julen denne gang for tradisjoner err viktig for meg nå som vesla er blitt større (feira skikkelig jul i år også) så regner med å dra rundt nyttår :) 
Gleder meg masse masse!! Til å ta med meg min lille familie som da er på 4, en mann, et barn på 3 mnd, et barn på 2 år og 3 mnd, og meg selv :) 

Deilig!! *drømme seg bort*

Ja, jeg regner med at jeg er i overkant bekymret ;-) Har ingen tradisjon på å reise til syden, dette var andre gangen. Kanskje jeg blir tøffere etterhvert?

Søtnos* skrev:

Toneliza skrev:

Snuppa her blir 3 år i april og har vært i syden 2 ganger i sitt lille liv. Ho elsker å være i varmen. Og som gravid i syden tror jeg ikke er så farlig. Passe på hva man spiser bare

Hørtes veldig deilig ut :)

Ingen sydentur her - gubben hater varmen :p
Og siden vi har for ikke lenge siden bygget hus og har fram til i fjor kun hatt sprengstein rundt huset, blir det mer hage ting å bruke penger på i år.. ble gress og veranda i fjor og håper på litt mer veranda og noen planter i år :)

Vi skal en uke til Mallorca i mai emoticon

jeg elsker syden:) men frem til no har jeg vert kjemmpe syk, så tør ikke bestille noe enda, men slutten av mai har jeg trua på syden tur:) det hadde vert meget godt:)

Back
Topp