Ser på jordmødrene

Gollemor

Forumet er livet
VIP
og jeg griner og griner!
Gjør det hver gang jeg ser det. Skulle virkelig ønske jeg hadde det i meg, at jeg kunne bli jordmor!

Hæ? Hvor? når?
Elsker det der programmet. Jeg også friner når jeg ser på det. Men da er jo også det at et barn kommer til verden det mest fantastiske som kan skje mennesker også da[:)]

Å ja! Måtte se et par episoder på nett-tv nå... Åååå så herlig!!! Håper det kommer en ny runde på tv snart :-)

ORIGINAL: stolt 3 barns mamma

Hæ? Hvor? når?
Elsker det der programmet. Jeg også friner når jeg ser på det. Men da er jo også det at et barn kommer til verden det mest fantastiske som kan skje mennesker også da[:)]

På nettet!
[:)][:)]

ORIGINAL: Frøbel

samma her!!

Jeg begynte på sykepleien, for jeg skulle bli jordmor... men blod-fobien stoppet meg [&o]

Neste sesong er blant annet fra fødestua "vår" [;)] gleder meg!!

Jeg har ingen blodfobi, og jeg elsker alt som har med anatomi/medisin å gjøre.. men jeg er bare ikke dyktig nok[&o]
Legesekretær er vel det nærmeste jeg kommer, tenker jeg. Klarte nok det kurset kun fordi det bare varte et halvt år.

ORIGINAL: Gollemor

samma her!!

Jeg begynte på sykepleien, for jeg skulle bli jordmor... men blod-fobien stoppet meg [&o]

Jeg har ingen blodfobi, og jeg elsker alt som har med anatomi/medisin å gjøre.. men jeg er bare ikke dyktig nok[&o]
Legesekretær er vel det nærmeste jeg kommer, tenker jeg. Klarte nok det kurset kun fordi det bare varte et halvt år.

Jeg har alltid ønsket å bli jordmor. Men er absolutt ikke skoleflink. Klarer ikke tanken på å gå så mye skole, var mer en nok å komme meg gjennom videregående. Må ha generell studiekompetanse, og det har jeg ikke. Ikke sjans i havet om jeg klarer å få det heller.

ORIGINAL: tuppamaara

ORIGINAL: Gollemor

samma her!!

Jeg har alltid ønsket å bli jordmor. Men er absolutt ikke skoleflink. Klarer ikke tanken på å gå så mye skole, var mer en nok å komme meg gjennom videregående. Må ha generell studiekompetanse, og det har jeg ikke. Ikke sjans i havet om jeg klarer å få det heller.

Da er vi i samme båt.. [&:]

Nett-tv, NRK?? skal sjekke... *løper inn i ny fane*

skal rase gjennom de når jeg er ferdig med den siste voksiposebestillingen jeg og!! forberede meg litt[8D] og gråte mye!

ORIGINAL: *Lene*Linnea*

samma her!!

Blir det en ny sesong?

Kommer ny sesong til høsten tror jeg det er[:D]
Begynner jo et program på tv norge på onsdagskveldene nå som heter fødestua, noe av det samme men ikke fra norge tror jeg[:D]

Back
Topp