Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frøbel
samma her!!
Jeg begynte på sykepleien, for jeg skulle bli jordmor... men blod-fobien stoppet meg [&o]
Neste sesong er blant annet fra fødestua "vår" [;)] gleder meg!!
ORIGINAL: Gollemor
samma her!!
Jeg begynte på sykepleien, for jeg skulle bli jordmor... men blod-fobien stoppet meg [&o]
Jeg har ingen blodfobi, og jeg elsker alt som har med anatomi/medisin å gjøre.. men jeg er bare ikke dyktig nok[&o]
Legesekretær er vel det nærmeste jeg kommer, tenker jeg. Klarte nok det kurset kun fordi det bare varte et halvt år.
ORIGINAL: tuppamaara
ORIGINAL: Gollemor
samma her!!
Jeg har ingen blodfobi, og jeg elsker alt som har med anatomi/medisin å gjøre.. men jeg er bare ikke dyktig nok[&o]
Legesekretær er vel det nærmeste jeg kommer, tenker jeg. Klarte nok det kurset kun fordi det bare varte et halvt år.
Jeg har alltid ønsket å bli jordmor. Men er absolutt ikke skoleflink. Klarer ikke tanken på å gå så mye skole, var mer en nok å komme meg gjennom videregående. Må ha generell studiekompetanse, og det har jeg ikke. Ikke sjans i havet om jeg klarer å få det heller.
ORIGINAL: *Lene*Linnea*
samma her!!
Blir det en ny sesong?