ser på boss undercover

**Camilla**

Glad i forumet
og griner[8D]

hormonell ja![:D]

sipping her å [8D]

hehe,godt jeg ikke er aleine[8D]

nei idag var det ekstremt å [8D]

hehe søte dere er[:D] Jeg blir bare sur av disse hormonene jeg[8D]

Forrige svangerskap skjønte jeg at jeg var gravis fordi jeg irriterte meg over alt jeg så på tv[8D] Håper det ikke blir like ille denne gangen[:D]

Vi så på Olsenbanden igår å da ble jeg veldig frustert over at de ikke bare kjøpte de tingene de skulle
mens de hadde pengene!! Men neida, venter og venter å da blir jo seff pengene tatt eller Egon arrestert!! [8D]

ORIGINAL: therese*

Forrige svangerskap skjønte jeg at jeg var gravis fordi jeg irriterte meg over alt jeg så på tv[8D] Håper det ikke blir like ille denne gangen[:D]

Hehe,nydelig du og da,syns jeg ser deg sitte å kjefte for deg selv for alt på tv [8D]
Tenk deg februar gjengen samla på en tv kveld,noen griner og andre er sint[8D]
[:D]

ORIGINAL: **Camilla**

ORIGINAL: therese*

Hehe,nydelig du og da,syns jeg ser deg sitte å kjefte for deg selv for alt på tv [8D]
Tenk deg februar gjengen samla på en tv kveld,noen griner og andre er sint[8D]
[:D]

haha.. kunne blitt litt av en tv kveld det [:D]

Og er akkurat sånn jeg har det Sunshin. Sånne ting irriterer meg noe voldsomt liksom [8D] Prøv å se en Seinfeld episode eller lignende der alt bare går galt.... *KLIKK*[8D] [:D][:D][:D]

ORIGINAL: SunShin

sipping her å [8D]

I går ja[:)]

Back
Topp