babynusse87
Elsker forumet
at jeg ser sliten ut.. ser ut som jeg har fått masse rynker,bleik i fjeset og slappe øyne.. å hjelpes.. er det babyen som stjeler alt? glede seg til å føle seg mer fresh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i alt!at jeg ser sliten ut.. ser ut som jeg har fått masse rynker,bleik i fjeset og slappe øyne.. å hjelpes.. er det babyen som stjeler alt? glede seg til å føle seg mer fresh![emoji173]️
at jeg ser sliten ut.. ser ut som jeg har fått masse rynker,bleik i fjeset og slappe øyne.. å hjelpes.. er det babyen som stjeler alt? glede seg til å føle seg mer fresh![emoji173]️
Tja, ei jeg kjenner så ut som en zombie hele forgje svangerskap og hun fikk en gutt.Samme herikke noe gøy. I tillegg føler jeg meg feit. Kanskje jente vi bærer på! Sies at jenter stjeler mors skjønnhet...
Er fortsatt kvalm å sånn.. og sover dårlig.. kan jo ha en sammenhengHuffda. Føler du deg like sliten som du ser ut eller..? Kanskje prøve å hvile litt eller trappe litt ned med jobb e.l. ?![]()
Usj.. føler med deg!Vi er flere[emoji33]
Masse kviser, bleik, uggen og feit! Liker ikke å se meg selv i speilet!
Å hallo, det der er det jeg kanskje får gjort iløpet av en ukeFøler så med dere, har hatt det sånn i 12 uker!! Men nå er jeg rake motsetningen, (12+5). Denne uken har energien kommet tilbake, alle kvisene forsvunnet og kvalmen forduftet!! Er så DEILIG å kjenne seg levende igjen!! Håper dere også kommer dit snart ❤
Idag har jeg bakt boller, vasket to maskiner med klær, støvsugd to etasjer, pakket til hyttetur, luftet hunden x2, smurt niste og kommet meg i bilen på vei til fjellet innen kl 12!!! Jeg kjørte hele veien, og var klar for en mil på ski med en gang vi kom fram!! Sånn energi har ikke vært hverdagskost før graviditet engang haha![]()

Ja har vært sånn for meg også, lå på sofaen omtrent hele dagen, har vært sykemeldt i 6 ukerÅ hallo, det der er det jeg kanskje får gjort iløpet av en ukeMå være deilig med energi, her er jeg helt kaputt enda selv om jeg snart er i uke 13. Ikke vært kvalm eller dårlig, men veeeldig trøtt og sliten
![]()

Føler med deg [emoji173] Er ikke bare bare det som skjer med kroppen og psyken vår..Jeg som trodde jeg var i ferd med å få igjen energi og ikke minst bedre humør, men nei! Ligger to dager på sofaen og ikke gjort en dr***. Orka ikke å levere i bhg i dag engangJeg blir så deprimert av dette. Også har jeg mistet helt kontroll når det gjelder snop og jeg klarer virkelig ikke å styre meg. Så lei meg selv
![]()