ser man det...

Dollface

Forumet er livet
VIP
da var det i morgen :P

Jeg får gå og henge opp tøy, og legge meg etterpå.. snuppelupp skal vel holde show i natt også - og så må jeg spille litt candy crush :D

Nå er det visst morgen her og, men jeg lager litt melk til snupp og ser om jeg får lurt henne til å sove litt mer :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skulle ønske jeg kunne lurt ungene mine til å sove litt til. Har aldri gått her det... Her var det morgen kl 5.30 idag.

Synes halv sju var tidlig jeg, men skal virkelig ikke klage ser jeg...

Hun lot segg ikke lure men ligger i senga og leker med duplo... er så spennende med alle dyra :D

Her har vi heldigvis hatt en lat morgen :) våkna først for en time siden, pleier derimot å våkne 530/6 så jeg var super fornøyd :)

Tror det er klart for første dupp her også snart. Da blir det nok en trilletur. Må sanke litt aktivitetspoeng på slankekrigen også. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Og da sov Tiril, storebror i dusjen, gubben sover og jeg spiser frokost i fred og ro :D

Og da sov Tiril, storebror i dusjen, gubben sover og jeg spiser frokost i fred og ro :D

Her sitter alle tre barna på gulvet å bygger med stablekopper :p

Her sitter alle tre barna på gulvet å bygger med stablekopper :p
Skulle visst ikke sagt det, for der var en stått opp og en ferdig i dusjen.. hovedpersonen sover enn så lenge, forhåpentligvis til over 11...

Back
Topp