Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har kjøpt angelsound så vi har hørt på den lille i magen, helt magisk. Veldig betryggende, er 10+6 anbefales!
Vi har kjøpt angelsound så vi har hørt på den lille i magen, helt magisk. Veldig betryggende, er 10+6 anbefales!
Det er gull å ha! Jeg hørte hjertet 8+5, vanskelig å finne men. Nå er jeg 10+1, finner den med en gangMåtte bestille meg doppler angelsound i dag alikevel! Fant en ny på tilbud, halv pris til 250 kr, så da måtte jeg bare slå til. Blir spennende å se om vi hører noe når den kommer. ❤
Det er gull å ha! Jeg hørte hjertet 8+5, vanskelig å finne men. Nå er jeg 10+1, finner den med en gang
Måtte bestille meg doppler angelsound i dag alikevel! Fant en ny på tilbud, halv pris til 250 kr, så da måtte jeg bare slå til. Blir spennende å se om vi hører noe når den kommer. ❤
Hvor fant du den på tilbud? Vil og haaa
Var hos legen i uke 12, og spurte om hun kunne prøve å finne hjertelyd. Hun prøvde og fant! Men ei veninne var hos jordmor i uke 12, og hun ville ikke prøvde.. Så de praktiserer nok ulikt!
Personlig er jeg veldig glad de prøvde å finne/fant hjertelyd, ellers hadde vi liksom ikke hatt noen "garanti" for at det i det hele tatt var noe foster der inne, og det er jo kjempelenge til OUL uke 18!