Sikkert bare oppblåst, men herlighet... Ser jo kjempe gravid ut allerede jo. Sist sv.skap blei magen min sånn som dette rundt uke 12, nå er jeg i uke 4... Tvillinger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er jo bare oppblåst. Men syns det var rart å bli sånn så tidligJeg er også kjempestor.. er bare oppblåst.. jeg har tvillibger fra før, og magen kommer uansett ikke i uke fire.. men siden du er annengangsfødende noe jeg regner med du er, så blir man nok lettere sånn
takk Er nok ikke babymage ennå, dette er nok "luftmage" hahaså fin mage gleder meg til jeg får slik mage også!!
Hehe Magen min er til vanlig helt flat, eller innover Tydelig at noe skjer der daJøsses! Jeg har sett sånn ut uten å være gravid
Men nå.. NÅ er magen flat
Hehe Magen min er til vanlig helt flat, eller innover Tydelig at noe skjer der da
Bare vent, plutselig har du mage <3
hehe jeg har hatt skikkelig oppblåst mage i lang tid nå, MEN nå som jeg er gravid er det ingenting hehe nå skal det sies at jeg er litt overvektig da så litt mage har jeg, men ikke sånn luftmage heheJøsses! Jeg har sett sånn ut uten å være gravid
Men nå.. NÅ er magen flat