Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Damafuldig hår ja... ha ha frusete er vel heller ordet.. hehe å det er i veien uansett, jeg klarer å få mat i det jeg... å så vil jeg ha mørkere øyenbryn... [:)] ikke noe å misunne i egentlig...
you sexy mama [8D][:D]
Heldig som har så mørkt hår og vipper! Fyldig fint hår. Og øyne, ja alt. Misunne deg der altså! [:)]
ORIGINAL: neflonde og prinsenhehe ja det er vel mulig... men nå er håret mitt ganske rart har jeg fått høre, for det er helt slett på toppen, men så går det ut te korketrekkere fra ca halsen å ned.... takker gud for slette tang [:D]
ORIGINAL: talata
ORIGINAL: lykkeligemeghehehe vel når det kommer til håret, så er det den enste fordelen me krøller [:)]
du er jo kjempefin!:) kan sikkert gå rett fra senga og ut uten at noen reagerer på at du ser shabby ut:) JEG derimot har håret til alle kanter her jeg sitter nå.hehe.
HELT FEIL!!!! jeg har SOVEHÅR når jeg våkner, og alle vet hvor mye krøller jeg har... de blir flate og stygge, og ikke samarbeidsvillige litt engang. er nok annerledes med langt krøllete hår... men uansett er det ikke den eneste fordelen med krøller... helt feil!!!![;)]
ORIGINAL: Thothamon
ORIGINAL: LinnSB
Du ser IKKE shabby ut! Nydelig er du [:)]