Ser jeg shabby ut?

talata

Forumet er livet
Inspirert av en annen tråd her...
Sånn ser jeg ut uten sminke å me håret te alle kanter...(har på meg lepomade, men det teller ikke vel)

[:)]

er det mulig?? jaja

ORIGINAL: lykkeligemeg

i så fall har du unormalt mørke øyevipper, fin hud og munn og alt, og ser IKKE shabby ut![:)][:)]
hmmm nei de er vel ikke det, men bilde er jo litt mørkt da, men jeg har blitt spørt før om maskara når jeg ikke har hatt det på meg [:)]

du er jo kjempefin!:) kan sikkert gå rett fra senga og ut uten at noen reagerer på at du ser shabby ut:) JEG derimot har håret til alle kanter her jeg sitter nå.hehe.

du er jo kjempefin!:) kan sikkert gå rett fra senga og ut uten at noen reagerer på at du ser shabby ut:) JEG derimot har håret til alle kanter her jeg sitter nå.hehe.

slik er det ikke her i gården... sukk.

ORIGINAL: LinnSB

Du ser IKKE shabby ut! Nydelig er du [:)]

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Hehehe, neida! Ser stelt ut du[:D]

Næhæi! Fin du [:D]

hehehe vel når det kommer til håret, så er det den enste fordelen me krøller [:)]

you sexy mama [8D][:D]

Heldig som har så mørkt hår og vipper! Fyldig fint hår. Og øyne, ja alt. Misunne deg der altså! [:)]

ORIGINAL: Dama

you sexy mama [8D][:D]

Heldig som har så mørkt hår og vipper! Fyldig fint hår. Og øyne, ja alt. Misunne deg der altså! [:)]
fuldig hår ja... ha ha frusete er vel heller ordet.. hehe å det er i veien uansett, jeg klarer å få mat i det jeg... å så vil jeg ha mørkere øyenbryn... [:)] ikke noe å misunne i egentlig...

ORIGINAL: neflonde og prinsen

ORIGINAL: talata

hehehe vel når det kommer til håret, så er det den enste fordelen me krøller [:)]

HELT FEIL!!!! jeg har SOVEHÅR når jeg våkner, og alle vet hvor mye krøller jeg har... de blir flate og stygge, og ikke samarbeidsvillige litt engang. er nok annerledes med langt krøllete hår... men uansett er det ikke den eneste fordelen med krøller... helt feil!!!![;)]
hehe ja det er vel mulig... men nå er håret mitt ganske rart har jeg fått høre, for det er helt slett på toppen, men så går det ut te korketrekkere fra ca halsen å ned.... takker gud for slette tang [:D]

nope så ikke shabby ut du

Du var nydeleg og vakker. [:)]

Takker[:D]

Ikke noe shabby i sikte der, nei!! Kjempeflott er du[:D] Du kan trygt forlate hjemmet[;)]

i så fall har du unormalt mørke øyevipper, fin hud og munn og alt, og ser IKKE shabby ut![:)][:)]

signerer[:)]

signerer [;)]
ORIGINAL: Thothamon

ORIGINAL: LinnSB

Du ser IKKE shabby ut! Nydelig er du [:)]

Back
Topp