Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Redd det er skyggestrek.. selvom jeg ikke helt har skjønt hva det er..(?)Syntes jeg ser noe veldig svakt![]()
Det kan godt være skyggestrek. Ikke lett å si. Skal du teste mer i morgen?Redd det er skyggestrek.. selvom jeg ikke helt har skjønt hva det er..(?)
Vurderer å vente til ikm/etter.. testet litt for mye før nå.. testomanDet kan godt være skyggestrek. Ikke lett å si. Skal du teste mer i morgen?
Ja, gjør detVurderer å vente til ikm/etter.. testet litt for mye før nå.. testoman
Klarte selvfølgelig ikke la være å teste idag.. men ja var rfsu jeg brukte sist og lest masse negativt.. så kjøpte makesure idag. Den er vel tydelig positiv?.. isåfall bør den vel slå ut på digital også?
Vis vedlegget 474850

Syns den ser positiv ut, men har du tatt digital også? Jeg ble gal av å tyde de strekene, så til slutt stolte jeg kun på digital.Klarte selvfølgelig ikke la være å teste idag.. men ja var rfsu jeg brukte sist og lest masse negativt.. så kjøpte makesure idag. Den er vel tydelig positiv?.. isåfall bør den vel slå ut på digital også?
Vis vedlegget 474850
Nei får i posten ikveld, så har ingen digitale her nåSyns den ser positiv ut, men har du tatt digital også? Jeg ble gal av å tyde de strekene, så til slutt stolte jeg kun på digital.
Ser jo absolutt lovende ut. Prøv tidlig digital om du får tak i !
Krysser fingrene for deg! Det er så nervepirrende å vente på positiv testNei får i posten ikveld, så har ingen digitale her nå