Ser jaggu ut som om jeg er gravid :0

Gratulerer!!:)

Tror uansett ikke det er sansynlig at eggløsning har vært såå mye forsinket, pleier å ha ganske regelmessige sykluser. Nesten så jeg lurer på om forrige test viste falsk negativ.
Skal jeg gå etter mens, så blir termin 8 mai <3

Mai blir det i alle fall uansett ;) gratulerer med spiren! :)

Gratulerer :)

Hadde jeg blitt gravid en uke etter sex'n hadde nok ikke testen vært positiv enda ;p ;)

Jeg har termin 19. mai, og fikk positiv digital test 3. september. :D Så om du først fikk positiv test i går så kan du ha hatt EL senere (de som har termin 28. mai burde kunne fått første positive digitale omtrent i går). :) Jeg vet min termin helt nøyaktig, for egget ble satt inn på Ullevål sykehus (IVF - "eggløsning" 24. august). :D

Last edited:
Jeg har termin 19. mai, og fikk positiv digital test 3. september. :D Så om du først fikk positiv test i går så kan du ha hatt EL senere (de som har termin 28. mai burde kunne fått første positive digitale omtrent i går). :) Jeg vet min termin helt nøyaktig, for egget ble satt inn på Ullevål sykehus (IVF - "eggløsning" 24. august). :D
Hehe..å ja ;) Trur jeg får gå utifra mens termin jeg, også ser jeg hva termin blir etter ul :)

Gratulerer så mye! :D

Back
Topp