Ser ikke ut til at dette går rette veien:(

Chachacha

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Juligull2021
Hei alle dere februar damer.

Typisk vår uflaks går ikke dette helt veien for oss denne gangen heller. Hadde en kjemisk graviditet i slutten av april, så satt spiren på første forsøk igjen nå i mai. Testet positivt tidlig, alt på 8 DPO. (Første gang jeg har fått positiv test så tidlig)

10 DPO viste CBD 1-2 uker. Startet på crinone og albyl-e. Hatt masse symptomer og vært skikkelig dårlig.
Testet på onsdag og torsdag med strimler, syntes de var litt svakere på torsdag så tok en digital til som viste 1-2 uker. Men i dag som egentlig er IKM er strips testen negativ.

Fortsatt kvalm og murringer nederst i magen.

Hva tror dere? Mister jeg denne gangen også?

Hilsen frustrert og lei.

Mulig jeg spør veldig dumt nå, men er du helt sikker på at stripstesten du tok idag var negativ? Jeg vil tro at SA eller ei så tar det litt tid før HCG er ute av kroppen?

Mulig jeg spør veldig dumt nå, men er du helt sikker på at stripstesten du tok idag var negativ? Jeg vil tro at SA eller ei så tar det litt tid før HCG er ute av kroppen?

Ja jeg skjønner at du spør. For de andre gangene jeg har hatt SA har den vært positiv flere dager etter SA, men da har jeg også kommet litt lengre på vei. Den var blenda hvit i dag. Så syntes det hele er litt merkelig siden CBD var positiv på torsdag. Skal bare være 4+4 i dag.

Nei, så kjedelig! Hvis stripsene er negativ på ikm etter først å ha vært positive er vel ikke det et godt tegn. Men så lenge ikke mensen dukker opp, er det vel håp? Over halvparten av graviditeter ender vel før ikm, sånn at hvis man venter til da med å teste, vet man aldri om at man har vært gravid. Men utrolig kjedelig når man gleder seg sånn over positiv test. Krysser fingrene for deg litt til. Mye symptomer burde jo bety mye hormoner og godt håp... lykke til uansett!!!

Ja jeg skjønner at du spør. For de andre gangene jeg har hatt SA har den vært positiv flere dager etter SA, men da har jeg også kommet litt lengre på vei. Den var blenda hvit i dag. Så syntes det hele er litt merkelig siden CBD var positiv på torsdag. Skal bare være 4+4 i dag.

Det var jo veldig merkelig... da må det evt være en kjemisk da eller?

Utrolig urettferdig hvis det er det, men du har ikke gitt opp alt håpet enda eller? <3

Akkurat nå vet jeg ikke. Får bare ta det som det kommer. Hvis jeg ikke begynner å blø en av dagene nå så ringer jeg og får tatt en blodprøve på tirsdag. Da vet man litt mer sikkert.

Akkurat nå vet jeg ikke. Får bare ta det som det kommer. Hvis jeg ikke begynner å blø en av dagene nå så ringer jeg og får tatt en blodprøve på tirsdag. Da vet man litt mer sikkert.

Lurt [emoji173]️prøv å ikke engste deg altfor mye, selvom det er VELDIG mye lettere sagt enn gjort. Du HAR fått en positiv test, og da er du gravid inntil det motsatte er bevist ;)

Lurt [emoji173]️prøv å ikke engste deg altfor mye, selvom det er VELDIG mye lettere sagt enn gjort. Du HAR fått en positiv test, og da er du gravid inntil det motsatte er bevist ;)

Ja får bare vente å se, ikke så mye annet å gjøre dessverre! En dag er det vel min tur også[emoji29]

Ja får bare vente å se, ikke så mye annet å gjøre dessverre! En dag er det vel min tur også[emoji29]

Om det ikke blir denne gangen så blir det din tur en dag [emoji173]️ skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem IRL, men tar til takke med å sende deg en viral en [emoji1373][emoji1368]

Huff, så kjedelig og bekymrende dette må være. Sender deg en klem og krysser fingrene [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Takk for det[emoji173]️[emoji173]️ ikke blødd enda, og symptomene er fortsatt her. Så får bare smøre meg med en dose tålmodighet å vente.

Da gikk det ikke denne gangen heller. [emoji29] begynte å blø i går kveld og det ser ikke ut til å stoppe. lykke til alle sammen, håper spirene deres sitter[emoji173]️

Da gikk det ikke denne gangen heller. [emoji29] begynte å blø i går kveld og det ser ikke ut til å stoppe. lykke til alle sammen, håper spirene deres sitter[emoji173]️

Uff, så fryktelig trist :(
Lykke til videre og bedre lykke neste gang <3

Den er lei. Lykke til videre! Håper spiren sitter godt neste gang [emoji173]️

Nå skjønner jeg ingenting. Begynte å blø i går, ganske friskt blod. Men ikke veldig mye. Har hatt intense smerter i hele natt. Mye verre enn jeg noen gang har kjent. Men i dag er det bare brunt tjukt slim/rester som kommer ut. Denne graviditeten har vært ganske rar fra før da jeg testet positivt 8DPO, aldri testet positivt så tidlig før. Så føler det er noe som ikke stemmer. Noen med erfaring? Kan nevne at jeg har gått på crinone og albyl-e.

Så trist[emoji22][emoji22] lykke til videre[emoji8]

Back
Topp