Ser ikke ut til at det blir

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Desember baby på meg...
Begynte å blø nå istad..
Ikke mye, men nok til å tro det går galt igjen. etter ma'en i februar håpte jeg virkelig det skulle være vår tur... kjenner jeg tar sorgene på forskudd :/

♡ desember 2014 ♡
 
Nei :( ikke kjekt å begynne å blø! MEN, som jeg hører de andre sier så er det like vanlig å blø som ikke. Husk at slimhinner og alt slikt er veldig sårbart nå. Skjønner du blir bekymret og lei deg, og ikke orker å holde håpet oppe, men da gjør jeg det for deg!! Hvor langt er du på vei? Kan du bestille deg en tidlig ul før påsken så du slipper å tenke på det hele ferien??

Klem fra meg
 
Uff, det er ikke noe kjekt å begynne å blø! Men er du sikker på at det er over? Mange som blør i svangerskapet. Krysser fingrene for at det er ufarlig! Mange klemmer fra meg <3
 
Jeg skal på tidlig ul neste onsdag. Tok en ny digital idag og den viser fremdeles 1-2 uker. Så hcg er ikke som det skal. Er 5 uker i morgen.. første digitale jeg tok var for 8-9 dager siden og da viste den også 1-2 uker.. det burde ha vært økning på de dagene. Så med blødning i tillegg så ser ikke sjansene mine veldig bra ut...


♡ desember 2014 ♡
 
Men takk for att dere holder håpet oppe for mwg ♡ vil så inderlig være med dere helt til desember...

♡ desember 2014 ♡
 
Jeg skal på tidlig ul neste onsdag. Tok en ny digital idag og den viser fremdeles 1-2 uker. Så hcg er ikke som det skal. Er 5 uker i morgen.. første digitale jeg tok var for 8-9 dager siden og da viste den også 1-2 uker.. det burde ha vært økning på de dagene. Så med blødning i tillegg så ser ikke sjansene mine veldig bra ut...


♡ desember 2014 ♡
Åhh :confused: Krysser fingrene likevel.. Håper alt er i orden!
 
Takk for det *Huldra* ♡

♡ desember 2014 ♡
 
Huff det er veldig leit å høre :(

Ønsker jeg hadde noen trøstende ord, men sanneheten er at ord blir fattige i slike situasjoner. :(
Skulle det være som du tror håper jeg at du kommer fort i god form og at kroppen kanskje klarer å ordne opp selv. <3

God bedring kjære deg.
 
Så leit. Håper de blir din tur snart!!

Klem❤️


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ånei så trist :( Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Skjønner veldig godt du mister håper, det gjør jeg og bare det er antydning til blod, men det kan jo være uskyldig blødning.
Håper du tar feil og at du vlir værende med oss til desmber. Viss ikke håper jeg spira sitter med første mulighet igjen. Masse masse lykke til uansett.
Klemmer



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Last edited:
Krysser fingrene for deg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det var trist :(
Masse lykke til neste gang og en god klem til deg!!!
 
Huff,noen ganger er ting så utrolig urettferdig!! Jeg håper fortsatt at det kan gå bra da!! Og hvis ikke ønsker jeg deg alt godt videre. Stor klem fra meg:Heartred
 
Takk dere ♡ om det mot all formodning skulle gå bra, så hører dere fra meg. Blør ikke mye, men har magevondt... så kan ikke si jeg er optimist...

♡ desember 2014 ♡
 
Back
Topp