Ser ikke ut til å gå veien...

Sunshine007

Flørter med forumet
Julibarna 2019
Sukk.... etter mine beregninger skulle jeg vært 6+0 i dag. Tok en ny cb digital på lørdag og da stusset jeg over at den viste bare 1-2 uker. Og i dag blør jeg. Litt mensenvondt i magen og friskt blod. Så ser på dette som en lost case. Men hva gjør jeg nå? Ringer legen? Tar livet med ro og lar kroppen ordne opp selv,?

Ånei [emoji22] sender deg en klem [emoji170]

Jeg tror jeg ville ha ringt legen å hørt [emoji170]

Huff så trist:grumpy: vet så alt for godt hvordan det føles..de gangene jeg har mistet har kroppen ordnet opp. Jeg var til lege en av gangene og fikk cytotec, da kom ikke blødningen ordentlig i gang av seg selv. Da tok jeg en innvendig ul for å være sikker på at d ikke var liv der inne. Ta vare på deg selv:Heartred stor klem

Korr kjipt :( Då eg mistet (to ganger i veke 5) lot eg kroppen ordne det sjølv og eg kontakta ikkje lege. Eg venta i nokon dager/oppmot ei veke før eg tok ein ny test for å sjekke om den var negativ.
Klem :Heartred

Å nei! Har opplevd dette selv, da lot jeg bare kroppen ordne opp selv. Tok test etter en uke for å se at den ble negativ igjen.
Klem til deg❤️

Jeg har blitt innlagt og fått smertestillende mot riene. Ikke vær redd for å kontakte legevakt om du føler for det :Heartbigred

Back
Topp