Ser ikke ut som det går veien

Dragen’s hule

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2024☀️
Vel da ser det dårlig ut for min del.
Var litt rosa på papiret på morgenen i dag, så har prøvd å være ekstra oppmerksom. Vært svakt rosa flere ganger, og nå etter jeg kom hjem fra jobb har jeg fått mer stikking i magen og når jeg var på do nå er det tydelig rosa på papiret. Så ser dessverre ikke ut som det blir april baby på meg likevel

Jeg har også rosa på papiret. Hadde det med begge mine. Så jeg tenker det har gått bra flere ganger enn det har gått dårlig. Håper det stopper opp ❤️

Har en venninne som er gynekolog, hun tar meg inn i morgen for blodprøve og tul bare fpr å se om vi kan se noe, også ny blodprøve mandag for å se om det er stigning eller ikke.

Håper det bare er litt sensitive slimhinner, krysser fingrene for deg :Heartred

Ultralyd var ikke konklusiv, men som hun sier så er det tidlig enda, så det var lite sannsynlig at vi kom til å se noe. Tok en blodprøve og skal ta ny på mandag for å se hvordan hcg utvikler seg

Hvor langt på vei er du? Krysser fingrene!
I følge mensen med 28 dagers syklus skal jeg være 5+2, men jeg har ustabil syklus så kan være så kort som 4+2 også..
Hcg var på 132, så litt lav, men som venninna mi sier, hun har sett laver som har gått bra. Så nå er det bare å vente til mandag.

I følge mensen med 28 dagers syklus skal jeg være 5+2, men jeg har ustabil syklus så kan være så kort som 4+2 også..
Hcg var på 132, så litt lav, men som venninna mi sier, hun har sett laver som har gått bra. Så nå er det bare å vente til mandag.
Håper du er litt kortere bare og alt ser bra ut på mandag :Heartred

Takk dere, men i går og i dag har jeg blødd mer, og hatt kramper, så tror nok blodprøven i morgen vil gi negativt svar

Ikke håp her heller.
Ikke begynt å blø enda, men testene er blitt svakere og jeg vet hva det betyr når jeg egentlig er 4+4.
Tipper det er kun progrestrontilskuddet som holder SAen unna, så stopper med det nå :sorry:
Måler du via blod eller teststrimler? Styrken på streken er ikke alltid representativ og de skal ikke egentlig brukes til å måle «fremgang». Hva med å bestille en legetime? :Heartred

Måler du via blod eller teststrimler? Styrken på streken er ikke alltid representativ og de skal ikke egentlig brukes til å måle «fremgang». Hva med å bestille en legetime? :Heartred
Takk :Heartred
Skjønner hva du mener, men når streken er så si helt borte vet jeg av erfaring hva det innebærer dessverre :sorry:

Ikke håp her heller.
Ikke begynt å blø enda, men testene er blitt svakere og jeg vet hva det betyr når jeg egentlig er 4+4.
Tipper det er kun progrestrontilskuddet som holder SAen unna, så stopper med det nå :sorry:
Så utrolig kjedelig!
Men som kaffekjerringa sier, er sikkert greit å få tatt blodprøve for å få det bekreftet.
Jeg har jo "vist" siden onsdag at det ikke gikk, men frem til i går når jeg begynte å få kramper så hadde jeg et bitte lite håp likevel. Så veldig ok å få det bekreftet og å få høre fra en lege at det virker som at kroppen ordner opp selv denne gangen.

Back
Topp