SER IKKE UT I TRYNET

småbarnsmamma

Glad i forumet
gå ut døren,hm tror eg holder meg inne, med runt 2o små kviser i trynet og skikkelig 14 flashback føler eg meg ikke akuratt der oppe.........
flere pubertetsoffre her, eller noen som vet ca om det forbedrer seg etterhvert????[:@][:@][:@]

Jeg og hadde slik i begynnelsen av begge to svangeskap. Det blir bedre! *trøster*

joda, kviser er kjempekult!![:'(] Har begynt å smøre dem med eisgel om kvelden jeg (funker fint, tørker dem inn). Kjøpte den for å bruke mot hodepine, men har funnet litt flere ting å bruke den til også...

Jada..et stykk pizza her og!

Var på hudpleietime på mandag, og håper det gjør susen om noen dager. Kjøpte noen dyre produkter, og fikk beskjed om å rense morgen OG kveld. Jeg har bare renset på kvelden, men må også rense på morgenen. Skiller visst ut en del stoffer når man sover!

Vi får krysse fingrene for at dette blir bedre etterhvert!
Vil ha en pizzatrynefri vår!!

[:@][:@][:@][:@][:@]hm... i sann som eg ser ut prøver eg allt....
er mitt i fasen med annonsering, takst og salg av leilighet.... møter den 14isn i døren, kjempe inntrykk, ikke ser folk at det er den gravide magen som gjør det heller... huff apoteket er steng snufs, noe annet som hjelper.... tannkrem hjelper det??

Jeg smører forresten inn kvisene med Silicol skin som man får kjøpt på Vita. Det tørker dem litt ut mens jeg sover!

trur ikkje tannkrem hjelper... Trur bare huden bkir meir irritert da..

Jeg var også litt plaget i begynnelsen. Drikk masse vann, det hjalp meg. På apoteket får du også midler som er fine å bruke, men sjekk om de er greie under graviditet. Det går nok snart over, skal du se [;)].

hm.. only for decoration, not for use.... står på alovera planten som står i vinduet.... kan en bruke de då eller? aldri hørt om en alovera uten funksjon, poenget liksom!!

he he!!! jeg hadde det også sånn.med meg varte det til uke 30 omtrent.ikke helt bra enda men mye bedre!! fikk på ryggen og brystet også jeg da,men det forsvant etter 4-5mnd uti svangerskapet!!

ORIGINAL: haldis

Jeg var også litt plaget i begynnelsen. Drikk masse vann, det hjalp meg. På apoteket får du også midler som er fine å bruke, men sjekk om de er greie under graviditet. Det går nok snart over, skal du se [;)].

Her også.. har heldigvis ikke så mye i ansiktet lengre, men nakken er full!

Her også. Ekstremt mye kviser og spesiellt i ansiktet og ryggen. Jeg som hadde tenkt til å være flink til å svømme, vil ikke gå i svømmehallen med den ryggen [&:]

Halloen....
Jeg hadde det og sånn, Heldigvis ble det normalt etter hvert..... [:D]

ja..så er håret allerede bynt og se slitt og fett ut.... mååå ha det i strikk, men har sikkert 6svære greier der bak og... huff.. håpe det er mulig og komme seg ut blant folk snart... og det KLØR

jeg sverger til Basiron innimellom. brukt det omtrent jevnlig siden juletider, håper ikke det er skadelig [8|]

Back
Topp