Ser ikke meninga med å leve

Venter_nr2

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
sitter hjemme alene hver dag.. sambo jobber mye, og da sitter jeg hjemme.
kan ikke påstå at jeg har så mange venner. har mista kontakten med mange. og mange har fått barn.
så her sitter man [:(]
 
ORIGINAL: ønsker_baby

sitter hjemme alene hver dag.. sambo jobber mye, og da sitter jeg hjemme.
kan ikke påstå at jeg har så mange venner. har mista kontakten med mange. og mange har fått barn.
så her sitter man [:(]



Uffda, høres ikke ut som du har det godt. Har vært i "dine sko" jeg og... Har ingen venner her vi bor nå heller, men har mange venner jeg har møtt på internett som jeg snakker med på msn daglig. Kanskje det kan være et alternativ?
Har du ikke en jobb du kan gå til? Det hjelper veldig på å få snakket ned noen utenfor hjemmet i løpet av dagen[:)]
Håper du ser lysere på ting snart.
Om du har lyst til å snakke mere så send meg en pm, så skal vi snakkes på msn[:)]


stor klem
 
ORIGINAL: Nutteputta

ORIGINAL: ønsker_baby

sitter hjemme alene hver dag.. sambo jobber mye, og da sitter jeg hjemme.
kan ikke påstå at jeg har så mange venner. har mista kontakten med mange. og mange har fått barn.
så her sitter man [:(]



Uffda, høres ikke ut som du har det godt. Har vært i "dine sko" jeg og... Har ingen venner her vi bor nå heller, men har mange venner jeg har møtt på internett som jeg snakker med på msn daglig. Kanskje det kan være et alternativ?
Har du ikke en jobb du kan gå til? Det hjelper veldig på å få snakket ned noen utenfor hjemmet i løpet av dagen[:)]
Håper du ser lysere på ting snart.
Om du har lyst til å snakke mere så send meg en pm, så skal vi snakkes på msn[:)]


stor klem




msn blir jo ikke det samme, men snakker jo med en del folk der.
er arbeidsløs for tiden så blir mye sofasitting [:'(]
 
håper du får deg en jobb. Snakk med NAV. kanskje de kan hjelpe deg...
 
Viktig å være opptatt med noe utenfor hjemmet.....:-)
 
Ønsker deg lykke til. Kanksje du kan snakke med Psykiatrisk sykepleier, hvis de har et slikt tilbud, der du bor...
 
Back
Topp