Ser ikke lyst ut...

Bruker89

Flørter med forumet
Då har jeg fått time hos legen min om 30 min. Har blød siden i går så det ser ut som at lille spira ikke ville sitte lenger :(. Dommen kommer seinere!

Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at den lille spiren klamrer seg fast! :signs003

Takk for det:)

Nå venter jeg på svar fra hcg prøven og ny på lørdag då får vi se:)

Tok prøve ca 5 over 10 så tar det ca 1,5 time før de får svar på prøven så blir eg kontakta av legen! Så venter i spenning:/

Hvordan har det gått?

Vet ikke noe enna:/, Mn er ganske sikker på at det er en spontanabort..... Er ikke bare blod som kommer:(.

Åh, nei! :( Så utrolig trist! Håper fortsatt på det beste for deg!

Så trist :( Stor klem til deg <3

:(sender masse klemmer dine vei

Fikk svar idag å hcg nivå mitt var på 58 " er fortsatt gravid" Mn den er veeldig lav i forhold til det den skal være:/. Tok også en graviditetssteste idag å den var dårligere idag enn på tirsdag:(. så nesten ikke + tegnet så her har det gått gale:(. Har jafall snakket med Haugesund sjukehus så de sender mg nytt opplegg i posten og begynner igjen neste blødning:).

Trist å høre, men bra du har motet oppe og begynner på´n igjen! :) Lykke til!

kan kje gi opp nå;). ønske oss sååå ein baby!!<3

Huff, det var trist :( Håper du kommer fort igang igjen og at spiren sitter på neste forsøk

det håper vi også:)). Mn er det noen her som kan annbefale akupunktur??. Før og etter innsetting?. Bør jeg prøve å gjøre ting annderledes neste gang tenker jeg??

Back
Topp