Ser ikke lyst ut for påskeferien... *oppdatert*

Sicily

Forumet er livet
Har hatt rier i hele kveld.. Håper det er falsk alarm. Jeg vil på hytta, jo. [:(]

Det ga seg i løpet av natta. Så nå pakker jeg bagen og drar på ferie. [;)]

Uff da.. [&:]
Krysser fingrene for at det er falsk alarm..

Huff da[&:]
Har du vært i kontakt med føden eller ser du an litt?? Får nå håpe den lille bestemmer seg for å holde seg inne i magen litt til da...

Oi Virkelig noe på gang?
Du har jo hatt en følelse på at du kom til å føde nå i påsken......
Har du snakka med dem på føden?

ORIGINAL: Frustrert Frue

Oi Virkelig noe på gang?

Nei, for jeg har ikke tatt tiden og sjekka om de er regelmessige enda. Også varierer det i styrke, men at det er rier er det ingen tvil om. Skal prøve rietelleren en halvtimes tid nå, så får vi se.

oioi..spennende..

Oi, kanskje det ligge noe i dette med fullmåne da, alle har jo vært på føden i dag virker det som[:-]

Du har jo født to ganger før så du vet jo ka du skal kjenne etter osv.. føles det som det kommer til å skje noe?

Oi...si ifra hva du kommer fram til da..[:)]
Spennende! Veldig så mye action det skulle bli nå til inngangen til påska da dere...[;)]

Åjda, mye som skjer nå ja! Krysser fingrene for at det er falsk alarm :)

ORIGINAL: Stinoa

Oi, kanskje det ligge noe i dette med fullmåne da, alle har jo vært på føden i dag virker det som[:-]

Du har jo født to ganger før så du vet jo ka du skal kjenne etter osv.. føles det som det kommer til å skje noe?

Jeg er liksom litt usikker og derfor tror jeg det er falsk alarm. Kan jo være bare maserier. Når det virkelig starter pleier man jo ikke å være i tivl, liksom.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Frustrert Frue

Oi Virkelig noe på gang?

Nei, for jeg har ikke tatt tiden og sjekka om de er regelmessige enda. Også varierer det i styrke, men at det er rier er det ingen tvil om. Skal prøve rietelleren en halvtimes tid nå, så får vi se.

Spennende [:)][;)]
Du må ha masse lykke til da om det skulle bli fødsel på deg i natt[:)]
Håper du får Labambie til å sladre for deg hvis det skjer noe.

Jeg er liksom litt usikker og derfor tror jeg det er falsk alarm. Kan jo være bare maserier. Når det virkelig starter pleier man jo ikke å være i tivl, liksom.

Ja, eg vet ikkje.. eg trodde egentlig det begynte litt i det små og tok seg mer opp etterhvert som timene gikk.. om det e tilfelle, så kan det jo bli baby på deg i løpet av natten/morgendagen.. spennende..
Men e du klar for å få han ut no? eller får du litt små panikk følelsen av at han skulle vært inne litt lenger?

Oi så spennende da. Må være fullmånen som girer opp mai ungene, de er virkelig på høgget i kveld!

ORIGINAL: Fistik

Oi så spennende da. Må være fullmånen som girer opp mai ungene, de er virkelig på høgget i kveld!

haha tenkte det samme, selv om jeg aldri har trodd på det der med fullmåne[8|]
Men du får ha lykke til Sicily[:)], håper ihvertfall du slipper masse maserier denne gangen..kan det være at du har termin rundt nå kanskje?[;)]

Ja, eg vet ikkje.. eg trodde egentlig det begynte litt i det små og tok seg mer opp etterhvert som timene gikk.. om det e tilfelle, så kan det jo bli baby på deg i løpet av natten/morgendagen.. spennende..
Men e du klar for å få han ut no? eller får du litt små panikk følelsen av at han skulle vært inne litt lenger?

Hahaha, sånn praktisk sett, så er vi jo klare, det er ingen krise sånn sett, men helst skulle han holdt seg der litt lenger, ja. [8D]

ORIGINAL: kolibri

ORIGINAL: Fistik

haha tenkte det samme, selv om jeg aldri har trodd på det der med fullmåne[8|]
Men du får ha lykke til Sicily[:)], håper ihvertfall du slipper masse maserier denne gangen..kan det være at du har termin rundt nå kanskje?[;)]

Hvem vet? Blir spennende å se, men jeg gikk på dette viset i ukesvis med Knøtta. Rier hver kveld/natt, men når jeg begynte å få opp håpet om at det faktisk var noe på gang, dabbet de av. [8D]

Ta tiden på riene!! hehe det må du jo gjøre[8D][:D] er jo spennende å se om de blir tettere til evn fødsel.
men hvis ikke dette ender i fødsel snart, har du masse sympati fra meg..syns maseriene jeg fikk i natt var vemmelige.

håper det roer seg slik at du kan kose deg i påsken! [:)]

Hva er forskjellen på maserier og rier? Er maserier bare en opptrapping liksom?
Lykke til Sicily, håper det er falsk alarm og at det blir påsketur på dere [;)]

Back
Topp