Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virkelig noe på gang?ORIGINAL: Frustrert Frue
OiVirkelig noe på gang?
Du har jo hatt en følelse på at du kom til å føde nå i påsken......
Har du snakka med dem på føden?
ORIGINAL: Stinoa
Oi, kanskje det ligge noe i dette med fullmåne da, alle har jo vært på føden i dag virker det som[:-]
Du har jo født to ganger før så du vet jo ka du skal kjenne etter osv.. føles det som det kommer til å skje noe?
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Frustrert Frue
OiVirkelig noe på gang?
Du har jo hatt en følelse på at du kom til å føde nå i påsken......
Har du snakka med dem på føden?
Nei, for jeg har ikke tatt tiden og sjekka om de er regelmessige enda. Også varierer det i styrke, men at det er rier er det ingen tvil om. Skal prøve rietelleren en halvtimes tid nå, så får vi se.
Oi, kanskje det ligge noe i dette med fullmåne da, alle har jo vært på føden i dag virker det som[:-]
Du har jo født to ganger før så du vet jo ka du skal kjenne etter osv.. føles det som det kommer til å skje noe?
Jeg er liksom litt usikker og derfor tror jeg det er falsk alarm. Kan jo være bare maserier. Når det virkelig starter pleier man jo ikke å være i tivl, liksom.
ORIGINAL: Fistik
Oi så spennende da. Må være fullmånen som girer opp mai ungene, de er virkelig på høgget i kveld!
Jeg er liksom litt usikker og derfor tror jeg det er falsk alarm. Kan jo være bare maserier. Når det virkelig starter pleier man jo ikke å være i tivl, liksom.
Ja, eg vet ikkje.. eg trodde egentlig det begynte litt i det små og tok seg mer opp etterhvert som timene gikk.. om det e tilfelle, så kan det jo bli baby på deg i løpet av natten/morgendagen.. spennende..
Men e du klar for å få han ut no? eller får du litt små panikk følelsen av at han skulle vært inne litt lenger?
ORIGINAL: kolibri
ORIGINAL: Fistik
Oi så spennende da. Må være fullmånen som girer opp mai ungene, de er virkelig på høgget i kveld!
haha tenkte det samme, selv om jeg aldri har trodd på det der med fullmåne[8|]
Men du får ha lykke til Sicily[:)], håper ihvertfall du slipper masse maserier denne gangen..kan det være at du har termin rundt nå kanskje?[;)]