Ser ikke lovende ut..

Camillen

Blir kjent med forumet
Nei, det ser ikke lovende ut. Så det kom blod da jeg var på do i dag morges, friskt blod. Og så har jeg nokså sterke "mensenkramper", så redd dette er starten på SA igjen.. Hadde jeg bare hatt blod, så hadde jeg hatt litt håp, men pga krampene, er jeg ikke så veldig håpefull. Det KAN jo gå over, men vi får se.

uff da...*trøste på deg*
Og håper på at spira di klorer seg fast :)

Takk for trøst... Det varmer litt:) ♥
Ja, jeg har jo et svakt håp, men ja. Vi får bare krysse fingre og håpe spiren klamrer seg fast.
:)

håper alt er iorden og at spiren klamrer seg fast

Camillen skrev:
Takk for trøst... Det varmer litt:) ♥
Ja, jeg har jo et svakt håp, men ja. Vi får bare krysse fingre og håpe spiren klamrer seg fast.
:)

signerer

Åneeeei! så trist! jeg hadde sa nå i nov, og jeg ønsket meg så inderlig det barnet så det var så trist! men heldighvis ble jeg gravid måneden etter i des, satser på at det går bedre denne gangen! :) masse lykke til, håper den lille klorer seg fast inni der, og gjør den ikke, håper jeg å se deg her snart igjen... *trøsteklem*

Tusen takk, alle sammen, dere er fine! ♥

Det blør så mye nå at det er ingen tvil, det gikk galt denne gangen også. Men - som jeg skrev til en annen her inne - alle gode ting er tre! - så jeg satser på at jeg er tilbake neste måned! ;)

Er det forresten noen som vet om jeg må til lege? Kanskje jeg skulle ringe de å høre.. I det minste så de får registrert en SA, så kan jeg kanskje få tidlig UL neste gang? Ta med seg det positive som er...

Masse lykke til til dere som er her inne, jeg håper jeg blir første og siste som må forsvinne ut herfra!! :) :)

Klem fra Camillen

:( 
Får håpe vi får nye spirer som holder seg fast snart begge to! Lykke til! 

Rugekasse skrev:
:( 
Får håpe vi får nye spirer som holder seg fast snart begge to! Lykke til! 

Du må ikke til lege. For min del har det stort sett holdt at jeg har ringt å gitt beskjed til de så har de registrert at jeg har hatt sa. Jeg var til legen de par første gangene det skjedde. Såpass tidlig ordner jo kroppen stortsett opp sjøl også.

Kan jo ringe de uansett, kan hende de vil ha deg inn?

Krysser jeg fingrene for at du er tilbake neste måned :)

Tusen takk!
Ja jeg får ringe legen å høre.

Så leit at det gikk galt for deg også, Rugekassen.. Ja vi får håpe vi sitter her snaart igjen med nye spirer begge to! *klem*

Uff.. Håper spiren klorer seg fastStore trøsteklemmer til deg!

uf så trist og høre, håpe spiren sitter neste mnd:) klem

Uff så trist :(:(

Åh nei :( krysser alt jeg har for at spiren sitter neste måned!!!

ventermitt4 barn skrev:
uf så trist og høre, håpe spiren sitter neste mnd:) klem

Stakkars deg! Det må være helt forferdelig å oppleve. Ønsker deg alt godt og håper på det beste! Klem

Takk alle sammen.
Jeg snakket med legesekretæren, som igjen snakket med legen, og de ville ha meg inn til en prat og hcg (? hgc??) test, så jeg skal dit i morgen tidlig.

Det går bra. Klart, jeg er jo skuffet, men det kommer jo flere tog. Får vi håpe. :)
Så jeg får svelge skuffelsen og så er det på med prøving igjen. :)

Det var trist, håper det klaffer like raskt igjen :-)
Her satser jeg også på at alle gode ting er 3 denne gangen, så lykke til til deg :-)

Back
Topp