Ser ikke denne god ut?

Kjempefin pose!! Det er jo veldig lurt også, de skal jo ikke ha for mye tøy på når selene strammes.
Har tenk på det selv, men tror ikke jeg gidder å sy...vet at barnashus selger slike:-)

vi har en strikka en i ull etter førstemann ;) beste ever!!

Kommer enten til å sy en selv eller kjøpe Odenwalder sin. Den hadde vi sist og gull verdt, bare å putte babyen uten for mye klær nedi, genialt om man skal feks kjøre til skolen eller bhg, blir hakket mindre styretet da. Vi må tenke praktisk vi som venter nummer tre hehe

suschi skrev:
vi har en strikka en i ull etter førstemann ;) beste ever!!

Tenker også at vi må ha en pose i setet. Har du oppskrift på den du har strikket? Høres veldig genialt ut :)

får ikke opp linken, men går ut fra at det handler om pose til bilstol?? Jeg sydde type voksi pose til bilstol/ vogn til minsten. Fleese med dyne i hele veien. Supervarm og veldig enkelt egentlig. Minsten fikk ikke brukt den så mye, ble liten når kulden kom. (han er født i slutten av mai) men den blir nok ypperlig til nye bebisen... =)

den såg kjempe deilig ut!!
neste som eg fikk lyst på en selv!!

Men eg er ikke noe flink til å sy.. Men kanskje eg kan sende oppskriften til mamma! Så kan eg kjøpe inn teppene eg vil ha, så tar hun seg av syingen!!

Back
Topp