Ser ikke deler av forumet

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Hører til mars 2018, men jeg klarer ikke å se bildene og de andre trådene som skal være sammen med bildetråden. Hvordan har det seg? Ser de i andre terminforum..
 
Jeg ser heller ikke subforumene til mars 2018 når jeg er på mobil. Usikker på om jeg ser subforums andre steder fra app.
 
Forsto ikke helt problemet. Er det bilder i en tråd du ikke ser? Eller underforum i gruppen?
Hvordan er du pålogget? App eller nettleser? Hvilken app?
 
Jeg opplever at jeg ikke får lest andre dagbøker enn min egen. Det kommer opp en feilmelding og at man kan kontakte moderator. Merket det ved 12-tiden i dag og er ikke fikset seg enda.
 
Samme her [emoji19] får ikke gått inn på innlegget jeg la ut isted å se svarene,samt dagboka mi [emoji19] irriterende....også noen andre innlegg jeg ikke får gått innpå....
 
Jeg opplever at jeg ikke får lest andre dagbøker enn min egen. Det kommer opp en feilmelding og at man kan kontakte moderator. Merket det ved 12-tiden i dag og er ikke fikset seg enda.
Samme her [emoji19] får ikke gått inn på innlegget jeg la ut isted å se svarene,samt dagboka mi [emoji19] irriterende....også noen andre innlegg jeg ikke får gått innpå....

Mulig dere påvirkes av dette:

http://forum.babyverden.no/threads/problemer-i-android-appen.1895278/#post-23311089
 
Back
Topp