Ser ikke bra ut..

malice

Forelsket i forumet
Var på do istad og da kom det friskt blod og klumper.. Nå er jeg kjempe redd! :( Stikker voldsomt nederst i magen på venstre side... Dette ser ikke bra ut.. :(

Krysser fingrene for at det er uskyldig ☺ mange som blør uten at det betyr at det går galt. Ring legen å be om henvisning til ultralyd :)

Krysser fingre og tær! Håper det gir seg snart og at det er en uskyldig blødning ❤

Krysser fingrene for deg her også ❤️

Isj. Trenger ikke være noe galt da<3 krysser fingre å tær for at det er harmløst<3

Var på do istad og da kom det friskt blod og klumper.. Nå er jeg kjempe redd! :( Stikker voldsomt nederst i magen på venstre side... Dette ser ikke bra ut.. :(
I forrige uke hadde jeg en blødning i tre dager. Jeg blødde veldig masse og det var mye klumper. Jeg var inne hos legen for å ta blodprøver bare for at jeg skulle være sikker på at det var en SA. I dag fikk jeg vite at verdiene mine var fine og at det ikke var noe feil :) Krysser fingre og tær for at det bare er en uskyldig blødning for deg også!!

Uff :-( sender deg en klem, og håper det er uskyldig blødning.

En stor klem til deg:Heartred krysser fingrene for at det går bra:Heartred:Heartred

Lykke til!

Back
Topp