Ser høygravid ut

Solbæra

Forelsket i forumet
Jeg er bare i uke 16, og alllerede har magen blitt enorm. Jeg er normalvektig i utgangspunket , men magen har nå poppet skikkelig ut.

Flere som opplever å få stor mage veldig fort?

Jeg har kanskje ikke gravidmage, men jeg er oppblåst herfra til månen og føler meg som en surret stek siden jeg ikke har fått gravidklærne i posten enda :oops: Gleder meg til å se gravid ut og ikke bare at jeg har fått tidenes koronavekt :hilarious: Uke 14 i morgen. Vil tro magen kommer raskt da det er andremann.

Yes! Veldig fort og veldig stor, er nesten som på slutten av graviditeten jeg hadde med de andre gutta:p Spent på hvor dette vil ende.. Må vel stagnere snart..

Her vise ikke magen i det hele tatt 14+6, føle meg bare oppblåst. 3 gravidtet, men e nå 9 år siden sist så blir vel mer likt som ved første tenke eg. Nummer 2 fikk eg mage kjempe fort.

Magen kom i uke 9 her. Er 12 uker nå.
I julen måtte jeg frem med mammatøyet, som jeg kun brukte fra jeg var 6 måneder på vei med vesla vår :wideyed: Så nå har jeg måtte kjøpe mye mammatøy for å i det hele tatt ha noe å ha på meg fremover :hilarious:

Jepp, ei på jobb lurte på om det var tvillinger... 14+3 og har fått veldig tydelig mage de siste to ukene.

De på jobben ser tydelig gravidmage, men jeg føler meg bare oppblåst. Måtte finne frem gravidbuksene i uke 8 (?) fordi jeg ble ekstra kvalm av press på magen. 12+4 i dag.

Magen blir «oppblåst» på kvelden, men ellers ser jeg ikke gravid ut i det hele tatt ennå. Er bare 11+5 da. 3. graviditet.

:)Mage her også. 10+6. kunne gjerne drøyd sånn ca tre mnd til da. :hilarious:

Begynner å få litt tydeligere mage, men ikke sånn at noen andre enn nærmeste familie ser det. 15+6 og tredje svangerskap.

Jeg føler også at magen liksom kryper fremover lårene når jeg sitter nå. Og jeg er jo like langt som deg, @Solbæra, 15+1.

Stor mage all over liksom, ikke bare over livmora. Gått opp 5 kg og alt ligger på magen :(

Back
Topp