Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har kanskje ikke gravidmage, men jeg er oppblåst herfra til månen og føler meg som en surret stek siden jeg ikke har fått gravidklærne i posten enda Gleder meg til å se gravid ut og ikke bare at jeg har fått tidenes koronavekt Uke 14 i morgen. Vil tro magen kommer raskt da det er andremann.
Yes! Veldig fort og veldig stor, er nesten som på slutten av graviditeten jeg hadde med de andre gutta Spent på hvor dette vil ende.. Må vel stagnere snart..
Her vise ikke magen i det hele tatt 14+6, føle meg bare oppblåst. 3 gravidtet, men e nå 9 år siden sist så blir vel mer likt som ved første tenke eg. Nummer 2 fikk eg mage kjempe fort.
Magen kom i uke 9 her. Er 12 uker nå.
I julen måtte jeg frem med mammatøyet, som jeg kun brukte fra jeg var 6 måneder på vei med vesla vår Så nå har jeg måtte kjøpe mye mammatøy for å i det hele tatt ha noe å ha på meg fremover
De på jobben ser tydelig gravidmage, men jeg føler meg bare oppblåst. Måtte finne frem gravidbuksene i uke 8 (?) fordi jeg ble ekstra kvalm av press på magen. 12+4 i dag.