Ser etter babycall som man kan høre baby puste

Bkno9893310

Blir kjent med forumet
Kan man høre at baby puster i din babycall? Jeg ser etter det. Vi har en Motorola og den liker jeg ikke den sender lyd hele tiden men man hører ikke pusten.

Jeg hadde en avent for ti år siden som sendte lyd bare når baby lagde lyd men hvis jeg trykka på knappen på den så kunne jeg høre baby puste. Ser etter dette nå også.

Tenger tips!
 
Jeg har Neonate BC8000DV. Hadde babyenheten vært helt inntil baby, og rommet vært helt stille, så hadde det kanskje gått. Her står kamera på toppen av sprinkelsenga, med White Noise på i rommet, så hører ikke pusten. Men kan som regel se den. Har også en talk back funksjon og når man trykker den knappen så slår lyden seg på litt.
 
Jeg har den billigste aventen. Hvis du skrur lyden helt opp hører du fint baby puste.
 
Hm.. Eldste hverken hørte eller så vi puste i det hele tatt med mindre jeg gikk helt innpå omtrent, men de få gangene vi gjorde det kunne vi høre det i babycall. Hun pustet veeeldig stille.. Er en Phillips Avent,husker ikke modell.
Yngste sov på samme rom som meg.

Men om du er bekymret ville jeg heller gått for tipset over.
 
Vi kunne det med begge vi hadde fra Avent uten problemer. Hadde en som pusta tungt da og snorka en del (astma)
 
Nå snorker våre og puster en del tungt pga refluks. Har hørt de alle 3 på både avent og neonate. Men har sovet med dem til de var over 2 år pga sykdom.m.så egentlig ikke trengt det. Nr 2 stoppet ofte å puste om natten så der lå jeg mye våken om natten.
 
Hvis du skaffer en med kamera kan du montere den på høyde med baby slik at du kan se at brystet går opp og ned.
 
Back
Topp