Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ingen strek, dessverre. Ser du streken?Hva mener dere om denne? Er fra Makesure, ikke tidligtest. Jeg er vel kanskje 10 eller 11 dpo idag..
Gjør vel egentlig ikke det. Blir mye ønsketenkning i disse tiderJeg ser ingen strek, dessverre. Ser du streken?
Det er lov det. Grunnen til at jeg spurte, er fordi det er ikke alltid man få med streken på bildet. Jeg har opplevd det flere ganger, at jeg har sett streken med det blotte øyet, men ikke på bildet.Gjør vel egentlig ikke det. Blir mye ønsketenkning i disse tider
Ja, det er sant. Tok en tidligtest fra Metode hvor jeg ante en skygge, og tok derfor en til av en annet merke da jeg har hørt en del negativt om Metode sine tester. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet og teste om et par dager for å få det avklartDet er lov det. Grunnen til at jeg spurte, er fordi det er ikke alltid man få med streken på bildet. Jeg har opplevd det flere ganger, at jeg har sett streken med det blotte øyet, men ikke på bildet.
Ja, metode er nok ganske treg. Mulig HCG nivået er for lavt til å bli fanget opp av MS. Krysser fingrene!Ja, det er sant. Tok en tidligtest fra Metode hvor jeg ante en skygge, og tok derfor en til av en annet merke da jeg har hørt en del negativt om Metode sine tester. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet og teste om et par dager for å få det avklart![]()

Syns jeg skimter en strek også. Synd du ikke har andre tester, men forhåpentligvis er streken tydeligere i morgenTok en ny test i kveld (metode) og føler virkelig at jeg ser en tydeligere strek.. Det er jo helt tullete å holde på sånn her når det bare er å ta en ny test litt senere, men det er jo så spennende!!

Blir veldig spennende. Tar en Clearblue i morgen tror jeg, litt lei av å lete etter streker nå, haha! Kikket på testen fra i kveld en halvtime senere ca, og da var selvfølgelig streken ENDA tydeligere, men ikke «gyldig» dessverre.Syns jeg skimter en strek også. Synd du ikke har andre tester, men forhåpentligvis er streken tydeligere i morgen![]()