Ser du på 'TV' i senga? ??

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Flere og flere laster ned serier og ser de på nettbrett.
Sitter du og ser serier i senga?
Har ditt tv-mønster endret seg?

Jeg laster ikke ned serier, så ser kun TV i stua.
På soverommet sover vi, eller har sex :P

Har ikke tv på soverommet. Men om jeg er syk og dårlig og vil være i fred, tar jeg fint med nettbrettet og "ser" en episode eller film før jeg sovner pga feber og hodepine. Men det er ytterst sjelden da ;)

Nei!!!! Bodde på en ettroms før og da ble det mye tv i senga.. det gjør kveldene senere og det var mye daffing i senga.. :p

Vi skal aldri ha tv på soverommet, ser nok på tv og ipad/data uansett.

Ja det skal jeg innrømme at jeg gjør hver eneste kveld! Elsker å legge meg inn i senga å se på tv til jeg sovner;)

#Happyface fra appen#

Hadde tv på rommet når jeg bodde hjemme, og det ødela mange skoledager og døgnrytme så har bestemt meg for å aldri ha tv på soverommet igjen :) Men om jeg er syk og sengeliggende så hender det jeg tar med pc å netflix på sengen ja :)

Har ikke tv på soverommet, men har blitt endel netflix på dataen i senga nå når jeg er gravid :)

Men blir nok slutt på det når babyen kommer :)

Sliter med å sovne om dagen så har med ipaden i senga å ser på dr. Phil :p er helt avhengi!!

Jente i november☆

Ser aldri på tv i senga. Meeen jeg kan falle for fristelsen til å spille Candycrush på tlf. :P

Ser ikke på tv, men ligger med tlf å ser serier. Sovner mye fortere da :p
Sex har vi andre plasser.

Vi har TV på soverommet, og jeg ser på Tv en halv times tid der før jeg legger meg. Det eg deilig å roe ned med syns jeg. Men, jeg ser ikke Tv nede også, det går i hundre fra unger er lagt til jeg er ferdig på badet og slapper av med TV i senga.

Vi har ikke tv på soverommet men når jeh er i dårlig form/sliten hender det jeg tar med ipaden og ser på viaplay i sengen. Men da fordi jeg ikke klarer ligge på sofaen og da gjerne i 20 tiden.

Har ikke TV i huset. Men vi har sett Game of Thrones på HBO et par ganger i senga må jeg innrømme :-) (på datamaskina)

Ferdig med å ha tv på soverommet.... veldig ødeleggende for hvertfall min nattesøvn at sambo ville se på tv når jeg skulle sove. Spiller noen runder med sudoku eller candy crush på telefonen når jeg legger meg før han men etter det så er det mørkt og stille på soverommet..... Og jeg sover mye bedre :) Vil han sovne til tv'n så sovner han like fint på sofaen haha

Back
Topp