ser du på farmen???

fru gravdal

Elsker forumet
og jeg lurer på hvem du tror vinner???

Jaah!! Og jeg irriterer meg over at Tone gikk ut i dag, synes det er ille hvordan hun er blitt behandlet der inne! 

Jeg ser på Farmen, ja! Det er morsomt!![:D] Aner ikke hvem... Nå kommer det jo utfordrere også!! Blir spennende[;)]

Tror Simon eller Tore

ORIGINAL: Mathildaa

Jaah!! Og jeg irriterer meg over at Tone gikk ut i dag, synes det er ille hvordan hun er blitt behandlet der inne! 

enig, synd hun røk i dag.. hadde håpet hun vant hele dritten men men... thats the game

Enig!

hadde tone som favoritt ..liker ikke silje altså...

Vel, jeg trodde han der fra Rena skulle vinne men så gikk han ut først, så trodde jeg Karin skulle komme langt, og Geir(?, fra Fræna iallefall) kom også til å komme til finalen trodde jeg og likeså Tone tenkte jeg kom til å vinne. Så jeg skal slutte å spekulere på hvem som vinner for de går jo bare ut...

Simon eller Tore tror jeg vinner men for meg er det nesten det samme kem som vinner bare det ikke er silje[8D]

Jeg håper på simon[:)]. Misliker hun dere silje[:'(] synd tone gikk ut i dag, hun fortjener plassen så mye mer en Silje!! 

En kompis av meg er lensmann på farmen, ser vel egentlig bare på når han er på skjermen

ORIGINAL: fru gravdal

enig, synd hun røk i dag.. hadde håpet hun vant hele dritten men men... thats the game

jeg trodde faktisk tone kom te å vinne heile driten... !!

ORIGINAL: krogenbaby

ORIGINAL: fru gravdal

jeg trodde faktisk tone kom te å vinne heile driten... !!

Håpet jeg på også!! :)

Back
Topp