Ser du på dyr som familiemedlemmer?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Moderator Marte, 24 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Marte Glad i forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

..og har du dyr? :)

Eg har sjølv ein bengalkatt og ein chihuahua!

2. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17

Ja.

Har egentlig en hund, men hun har flytta til svigers.

3. AnneS Forumet er livet Desemberlykke2017

Ja, vi har en katt:happy:

4. Anine91 Glad i forumet Vi som prøver :)

Har hatt hund i 6 år, og hun er utvilsomt en del av familien :) Blir nok "landesorg" når hun en gang ikke er her lengre.

5. Sølvjenta Glad i forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har to pelsbarn, en skogkatt på 3 år og en lapphund på 9 mnd

6. Jaily Andre møte med forumet

Ja, dyra er en del av familien. Vi har to hunder og en katt pr i dag.

7. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

De er selvfølgelig en del av familien, men de er ikke "barna våre" mener nå jeg :p
    Vi har ikke dyr nå, må utsette for at de faktiske, fremtidige barna kan bli født allergiske.. det er så kjedelig å måtte kvitte seg med barna om de er allergiske mot dyr :dance018

• Liker Liker x 1
  8. Totlaaa Glad i forumet Januarlykke 2019

Jeg ser på hunden vår som familie [emoji5] han har vært min siden han var valp, og har blitt godt tatt i mot av samboeren min [emoji190]

9. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Har to ponnier, og de er en del av familien :)

10. Heretique Blir kjent med forumet

Har to hunder og to katter. Alle fire fullverdige medlemmer av familien. Vi har ikke "ekte" barn enda, så det er de som er babyene mine. [emoji12]

11. Vinterbarn i vente Flørter med forumet

Ja og nei.
    Vi avlivet en BorderCollie nå nylig pga mentale avvik, noe jeg ikke ville gjort(eller kunne ha gjort) med en tobeint.
    Ellers er de en del av familien. Sover i sofa, egne senger og sniker seg vel strengt tatt i våre senger også :)

Har to hunder, en shih tzu og en schæfer :)

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Vel, hun var jo en del av familien. Ikke på linje med barna, men en personlighet og en del av familien ja.

Vi hadde hund inntil i vår da hun desverre måtte avlives, alderdommen tok henne og det var ikke noe godt eller verdig liv lenger. Hadde jo ikke gjort det med f. Eks min bestemor. Dyr er dyr og ikke mennesker. Men helt klart en del av familien likevel og det var trist å miste henne.

13. Lilleblå Andre møte med forumet

Ja, to hunder og to hester her. Definitivt familiemedlemmer [emoji4] Ikke på lik linje med tobeinte, men veldig viktige for oss.

14. mymy Glad i forumet Oktoberfruene 2018

Ja!! Pusen er Fullverdig FAMILIEMEDLEM! Går årlig til veterinæren og får sin sjekk og det som er nødvendig.. Hun er helt herlig med.nevøene mine. Spent på hvordan hun vil reagere på vår som er på vei. Hun er blitt syk så har ikke så lenge igjen men fordelen er at vi kan la henne slippe lide når tiden er inne kontra hva vi mennesker må.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  15. Eli.sin Flørter med forumet

Er jo en del av familien vår. Kunne ikke hat snillere katter som er så barne vennlige. Ungene elsker dem utrolig mye. Det gjør vi voksene også.

16. Jasmine Forelsket i forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Ja, absolutt! Har en ragdoll jente (katt)❤️

17. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Ja, det gjør jeg! Har hund [emoji4]

18. Nordlys2018 Glad i forumet Junibarna 2019

Ja, dyra er en del av familien. Dessverre har jeg ikke dyr nå, men planlegger å få hund så snart hus og baby er kommet til verden, unner ikke noen hund å være valp med gravid mor og stressede foreldre som bygger hus og flytter og har nok med seg selv :)

19. duria Elsker forumet Vi som prøver :)

Mine hunder er definitivt familiemedlemmer. De legger egentlig ganske mange premisser i hverdagen, på lik linje som et barn eller en samboer ville gjort. Jeg anser dem ikke som mennesker, men så lenge man har ansvar for dyr er de en stor del av hverdagen, og skal følgelig behandles ut i fra sine behov. :) Hundene mine er ikke barna mine, men jeg er deres forsørger, veileder og tjener :p

Jeg ser veldig frem til å få barn som kan vokse opp med hunder rundt seg, og orker ikke bry meg om eventuell allergi på forskudd. Hundene har vært i livet mitt så lenge, så et liv uten dem er foreløpig helt utenkelig.

20. Moderator Eve Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Ja, det vil jeg si ❤️

Del denne siden