Ser du på deg selv som en god mor?

Ja, det gjør jeg. :) Ikke i alle situasjoner føler jeg meg som det, men generelt er jeg det. Det vises på barna mine.
 
Ser på meg selv som en mor som prøver sitt beste:) langt i fra perfekt..
 
Tja, jeg er i alle fall ikke en dårlig mor. Generelt sett mener jeg at jeg gjør en god jobb, selv om det er perioder der jeg føler at jeg ikke strekker til. Jeg gjør så godt jeg kan og de mangler ikke noe, hverken materielt eller omsorgsmessig. Jeg viser og forteller hver dag at jeg er glad i dem, og prøver så godt jeg greier å lære dem folkeskikk og å være gode mennesker. En god mor er så mangt, men jeg håper at ungene ser tilbake på barndommen seinere og tenker at jeg gjorde det bra :)
 
Jeg vet ikke helt, gjør mitt beste men strekker ikke til hjemme eller på jobb.
Føler at noen dager hadde mine barn vært heldigere om de ikke hadde meg som mor der mye handler om sykdom og hva jeg ikke orker.
Men jeg gjør mitt beste, barna er lykkelige og de har en fantastisk pappa som veier opp for alt mamma ikke får til :)
 
Jeg prøver i alle fall så godt jeg kan å være den beste mammaen til barnet mitt :)
 
For det meste vil jeg si jeg er en god mor ja.
 
jepp det vil jeg påstå.

Er ikke perfekt nei,"mammapolitiet" ville ha påpekt flere feil.

Men de er i mine tanker 100% av tiden, og jeg SER DE for de individene de er ..selv jeg ikke er 100% økologisk og pedagogisk riktig hele tida :)
 
Jeg gjør så godt jeg kan for sønnen min :)
 
Ja, det mener jeg, jeg er en alminnelig god mor. Jeg er flink på å lære bort og stimulere mentalt, og så er jeg veldig trygg og stabil til sønnen min. Jeg er en kreativ problemløser og tenker alltid på både kort og lang sikt hva som fungerer. Regner med mine svakere sider kommer tydeligere frem etterhvert som barna blir eldre og det er andre utfordringer vi snakker om enn når de er nesten babyer. :) Da får jeg jobbe med de sidene når de blir tydeligere.
 
Ja det gjør jeg. Er langt fra perfekt, men tenker at det er akkurat det som gjør meg til en god mor
 
Jeg gjorde det helt til nå i vinter/vår. Ble meldt til barnevernet av en voksen i barnas omgangskrets på helt teit grunnlag. Barnevernet henla jo saken, men de er jo pliktig å undersøke, så skole, hs, tannlege osv ble jo blandet inn i dette. Syns dette er svært sårt og føler meg helt teit nå når jeg er med ungene til tannlege og hs. Skolen vet jeg fikk melding om at alt var bra hjemme hos oss, så det er greit, men er ikke sikker på om de andre instansene fikk det. Bor i en liten kommune så kjenner de ansatte i barnevernet også og dette ganger veldig enda selv om barnevernet har sjekket oss ut. Tenker ofte nå på at jeg ikke gjør nok osv. Lar heller ikke de store barna kle seg som de egentlig vil lengre heller da bekledning var en av tingene som var kommentert i begymringsmeldingen. Prøver å lære barna mine at klær ikke skaper mennesker og at så lenge de er fornøyd så er det det som er viktig, men det går tydeligvis ikke i dagens samfunn. Så nei, jeg føler meg ikke som god mor lenger.
 
Jeg gjorde det helt til nå i vinter/vår. Ble meldt til barnevernet av en voksen i barnas omgangskrets på helt teit grunnlag. Barnevernet henla jo saken, men de er jo pliktig å undersøke, så skole, hs, tannlege osv ble jo blandet inn i dette. Syns dette er svært sårt og føler meg helt teit nå når jeg er med ungene til tannlege og hs. Skolen vet jeg fikk melding om at alt var bra hjemme hos oss, så det er greit, men er ikke sikker på om de andre instansene fikk det. Bor i en liten kommune så kjenner de ansatte i barnevernet også og dette ganger veldig enda selv om barnevernet har sjekket oss ut. Tenker ofte nå på at jeg ikke gjør nok osv. Lar heller ikke de store barna kle seg som de egentlig vil lengre heller da bekledning var en av tingene som var kommentert i begymringsmeldingen. Prøver å lære barna mine at klær ikke skaper mennesker og at så lenge de er fornøyd så er det det som er viktig, men det går tydeligvis ikke i dagens samfunn. Så nei, jeg føler meg ikke som god mor lenger.
Uff, så leit :Heartred
Jeg er sikker på at du er en super mamma for barna dine!
 
Ja stort sett gjør jrg det, noen ting skulle jeg nok gjort annerledes men det er lett å være etterpåklok
 
Jeg vet ikke helt, gjør mitt beste men strekker ikke til hjemme eller på jobb.
Føler at noen dager hadde mine barn vært heldigere om de ikke hadde meg som mor der mye handler om sykdom og hva jeg ikke orker.
Men jeg gjør mitt beste, barna er lykkelige og de har en fantastisk pappa som veier opp for alt mamma ikke får til :)

Ikke dra deg selv ned fordi du sliter med helsa. Som du skriver er barna Happy og de har en god far som veier opp.
 
Back
Topp