Ser du ned på vaskedamer/menn?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
ja, ser du ned på og tenker nedsettende om de som har vaskejobb?

begrunn gjerne svaret ditt![:)]

ORIGINAL: Leeah

Nei, er det noen grunn til det? [8|]

nei, absolutt ikke! har vaskejobb selv så.. [:)]

men vet det er mange som ser ned på de som har slike jobber.. og skjønner bare ikke hvorfor..

Nei.

Har hatt vaskejobb selv jeg. Er glad jeg ikke trenger å ha den lenger, men det er jo veldig fint at noen gjør det, for det må jo gjøres.

At jeg har litt negative tanker om ENKELTE vaskefolk, kommer av spesifikke årsaker, altså har jeg ikke generelt noe mot dem, bare denne ene...

Hadde det ikke vært for vaskedamene så hadde vi adm.dir kunnet jobbe engang....
Uten rene lokaler blir vi syke.
Så jeg mener alle på en arbeidsplass er like viktig. Uansett om man er vaskedame eller direktør.

De gjør jo en helt uunværlig jobb

Absolutt ikke!

Ney[;)]

Nei, gjør ikke det. Men, jeg kan skjønne at vaskedamer/menn føler at dem blir sett ned på.. Been there.. Ikke sikkert at noen gjorde det forde det, bare føltes sånn. [8D]

ORIGINAL: HanneHM

Nei, gjør ikke det. Men, jeg kan skjønne at vaskedamer/menn føler at dem blir sett ned på.. Been there.. Ikke sikkert at noen gjorde det forde det, bare føltes sånn. [8D]

Enig! Jeg vaska på et hotell før, følte egentlig at en del av gjestene (spesielt sånne "fine" forretningsfolk i dress..[8D]) så ned på meg.. Men er jo ikke sikkert de egentlig gjorde det[8D] Men som nevnt over her er jeg veldig glad for at jeg ikke har den jobben enda..

Nei, hvorfor skulle jeg det? De har iallefall jobb, og noen må jo vaske ellers blir det mye dritt rundt oss, så all ære til de som tar vaskejobber. [:-]

Nope!

nei absolutt ikkje!! Eg snakker alltid med de som vasker på jobb, helt fantastisk alle sammen [:)] De e invitert med på høstfest og alt mulig her[:)]

Nei ser faktisk opp til dem..for makan til kjedelig jobb skal man lete lenge etter[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Nei, det gjør jeg ikke!

Rart at ingen som har svart ja tørr stå for meningen sin da...

Jeg stemte nei, syns det er FLOTT at noen gjør den jobben! All ære til de som tar på seg jobber som kanskje ikke bare er dans på roser.

Back
Topp