Ser du frem til varmere vær?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Hvordan er følelsene rundt de stigende temperaturene og den voksende magen?
Håper dere at sommeren i år, blir like knall som i fjor? :)

Jeg håper den blir dårligere. Har fortsatt mareritt om å gå gravid sommeren 2013 og var varmere i fjor. Jeg får mye vann i kroppen av varmen og mye smerter så ikke noe gøy.

Håper jo på finvær, er jo så mye bedre enn regn og dårlig sommer. Meeen jeg ser ikke for meg nettene i varmen. Har soverom i 2.etasjen og der blir det glovarmt! Men får gjøre det beste ut av det.

Jeg håper på mye varmere vær og ikke minst slippe regnet ☺️ Etter jeg har blitt gravid så trenger jeg mye mer varme enn før, dusjer i 42 grader når jeg før aldri klarte å gå over 30 grader. Sitter ute når det er sol og bare nyter varmen, og det gjør han lille også som presser seg mest mulig ut av magen. Sover gjerne med ekstra dyne eller teppe, så jeg bare gleder meg. Blir sikkert mye tyngre å gå høygravid i stekende sol i sommer, og kan godt hende jeg ombestemmer meg, men nå bare drømmer jeg om en varm og god sommer ☀️

Håper det blir litt varmt ja. Liker helst litt varme, men tenker det kan bli slitsomt hvis det blir for varmt. Var jo ganske varmt i fjor på et tidspunkt. men har ingen erfaring å gå høygravid i varmen da de andre to ble født i januar. Så aner ikke helt hva jeg går til denne gangen i forhold til for varmt eller ikke.:joyful:

Krysser fingrene for en sval sommer med fint vær - bare ikke 35 grader og tropenatt i ukesvis ;) Blir deilig å være mer ute!

Nei. Blir utslitt av det . Er så varm fra før.. Flott om man ikke skal gjøre noe som helst ja Men det er litt vanskelig.

Håper på en ok sommer,men ikke for varm, det tror jeg må være tungt! Mye lettere om sommeren. Med bekkenløsning og en som er 15 mnd så er det helt klart enklere nå enn når det er vinter. :-)

Håper jo på finvær, er jo så mye bedre enn regn og dårlig sommer. Meeen jeg ser ikke for meg nettene i varmen. Har soverom i 2.etasjen og der blir det glovarmt! Men får gjøre det beste ut av det.
Trur vi her oppe i nord har et litt Anna forhold te varme enn dem sørpå etter sommern i fjor ;)

Eg e generelt gla i sol, varme og sommer :) håp og kryss fingran for at graviditeten ikke ska ta bort den gleden dersom vi sku få en fin sommer her nordpå i år :flower

Joda, bare sitte i en stol å strikke mens ungene bader og soler seg elsket det i fjor og håper det blir likt i år. Ligge på en luftmadrass i vannet som en strandet hval nyte livet fylt ut

Nei! Jeg gruer meg veldig til sommeren. Vil ha maks 23*c og gjerne kjølig bris i tillegg. Ble traumatisert av å bo i asfaltjungelen i fjorårets sommervær, og greier ikke engang å se for meg det samme som høygravid. Da migrerer jeg tilbake til Trøndelag, altså! :p

Jeg håper den blir dårligere. Har fortsatt mareritt om å gå gravid sommeren 2013 og var varmere i fjor. Jeg får mye vann i kroppen av varmen og mye smerter så ikke noe gøy.
Skjønner deg veldig godt :) Krysser fingrene for at det ikke blir like varmt :)

Trur vi her oppe i nord har et litt Anna forhold te varme enn dem sørpå etter sommern i fjor ;)

Eg e generelt gla i sol, varme og sommer :) håp og kryss fingran for at graviditeten ikke ska ta bort den gleden dersom vi sku få en fin sommer her nordpå i år :flower
Det tviler jeg ikke på ;) Håper det blir en fin sommer i nord også :)

Var gravid knallsommeren i 2013 også. Hyggelig med fint vær, men ble lei av å knaske isbiter. Skal jobbe til 19. Juli, og airconditionen på operasjonsstuene vil nok hjelpe litt. Satser på skygge og ro de siste tre ukene:hilarious:

Ja, veldig! Det var først varmt her i området, men nå er det bare kaldt og regn. Bedre blir det ikke av at vi har kjøpt rekkehus som vi pusser opp, mens vi holdt på fant vi ut av El-anlegget er farlig og må byttes ut. Nå tør jeg nesten ikke ha på varme og det blir rimelig kaldt inne.

Ja, veldig! Det var først varmt her i området, men nå er det bare kaldt og regn. Bedre blir det ikke av at vi har kjøpt rekkehus som vi pusser opp, mens vi holdt på fant vi ut av El-anlegget er farlig og må byttes ut. Nå tør jeg nesten ikke ha på varme og det blir rimelig kaldt inne.
Da skjønner jeg at du ser frem til varmere vær ja :)

Back
Topp