M
Moderator Camilla
Guest
Hvordan er følelsene rundt de stigende temperaturene og den voksende magen?
Håper dere at sommeren i år, blir like knall som i fjor?
Håper dere at sommeren i år, blir like knall som i fjor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

20 grader og bris hadde vært perfekt 
Trur vi her oppe i nord har et litt Anna forhold te varme enn dem sørpå etter sommern i fjorHåper jo på finvær, er jo så mye bedre enn regn og dårlig sommer. Meeen jeg ser ikke for meg nettene i varmen. Har soverom i 2.etasjen og der blir det glovarmt! Men får gjøre det beste ut av det.
Skjønner deg veldig godtJeg håper den blir dårligere. Har fortsatt mareritt om å gå gravid sommeren 2013 og var varmere i fjor. Jeg får mye vann i kroppen av varmen og mye smerter så ikke noe gøy.
Det høres ut som en perfekt sommer egentligKrysser fingrene for en sval sommer med fint vær - bare ikke 35 grader og tropenatt i ukesvisBlir deilig å være mer ute!
Det tviler jeg ikke påTrur vi her oppe i nord har et litt Anna forhold te varme enn dem sørpå etter sommern i fjor
Eg e generelt gla i sol, varme og sommerhåp og kryss fingran for at graviditeten ikke ska ta bort den gleden dersom vi sku få en fin sommer her nordpå i år
![]()

Da skjønner jeg at du ser frem til varmere vær jaJa, veldig! Det var først varmt her i området, men nå er det bare kaldt og regn. Bedre blir det ikke av at vi har kjøpt rekkehus som vi pusser opp, mens vi holdt på fant vi ut av El-anlegget er farlig og må byttes ut. Nå tør jeg nesten ikke ha på varme og det blir rimelig kaldt inne.