Ser du forskjell på

Vand

Forumet er livet
Sauen shawn og Timmy (den der andre sauen!!)[8D]

Egetnli ikke... men så ser jeg aldri dette... den ene er "leir"aktig figurer og den andre tegnet?[8|] Det er iallefall annerledes "konsistens" på selve showet[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Egetnli ikke... men så ser jeg aldri dette... den ene er "leir"aktig figurer og den andre tegnet?[8|] Det er iallefall annerledes "konsistens" på selve showet[8D]

haha, kanskje det ja! [8D]

Vi alle 4 var på en lekebutikk for noen dager siden... GLupe meg tok opp en bamsesau og begynte å synge "se sauen shawn, se sauen shawn":...... Så lo mannen og sa at det var Timmy........................[8|]

Ok da, han hadde rett, for det sto nemlig timmy på esken til bamsen, men jeg kunne ikke se forskjell på de! [8D]

men er ikke timmy babaysauen som er med i timmy da?  så har han fått sitt eget program?

Ikke noe som vi pleier å se på.[8D] Så vet ikke forskjellen..

ORIGINAL: TauZa

men er ikke timmy babaysauen som er med i timmy da?  så har han fått sitt eget program?

"timmy, der er timmy, eit lite lam med eit tv-program, timmy, deeeer er timmy tralalalallaallalalalala"

"se sauen shawn, se sauen shawn, tralalalalalalalalalalalal"

Det må være to forskjellige..... eller..... jeg aner ikke.. en sau er en sau i mine øyne! [8D] Jeg har ikke sett disse programmene, bare hørt de! [:D]

Hehe...Timmy er med i sauen shaun, men har fått sitt eget program og. [;)] Jeg og sambo koser oss med timmy tid. Og snuppa syns det er moro da.[:D]

ORIGINAL: Vand

"timmy, der er timmy, eit lite lam med eit tv-program, timmy, deeeer er timmy tralalalallaallalalalala"

Det må være to forskjellige..... eller..... jeg aner ikke.. en sau er en sau i mine øyne! [8D] Jeg har ikke sett disse programmene, bare hørt de! [:D]

ja det er jo ikke slik at det er samme sauen.. shawn er jo en voksen sau. mem i shawn serien er det med en babysau som ligner helt på timmy..

ORIGINAL: Vand

ja det er jo ikke slik at det er samme sauen.. shawn er jo en voksen sau. mem i shawn serien er det med en babysau som ligner helt på timmy..

Og det ER timmy. [;)] Har en bok her om sauen shaun og der er lille søte timmy avbildet med navn.

klart jeg ser forskjell.. [:)] timmy er jo liten og rundt og shaun er jo tynn og voksen.. her ser vi på begge deler og syntes det er flotte tegnefilmer med masse voksen humor også..[:D]

Back
Topp