Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkaaa
Egetnli ikke... men så ser jeg aldri dette... den ene er "leir"aktig figurer og den andre tegnet?[8|] Det er iallefall annerledes "konsistens" på selve showet[8D]
ORIGINAL: TauZa
men er ikke timmy babaysauen som er med i timmy da? så har han fått sitt eget program?
ORIGINAL: Vand
men er ikke timmy babaysauen som er med i timmy da? så har han fått sitt eget program?
"timmy, der er timmy, eit lite lam med eit tv-program, timmy, deeeer er timmy tralalalallaallalalalala"
"se sauen shawn, se sauen shawn, tralalalalalalalalalalalal"
Det må være to forskjellige..... eller..... jeg aner ikke.. en sau er en sau i mine øyne! [8D] Jeg har ikke sett disse programmene, bare hørt de! [:D]
ORIGINAL: Vand
"timmy, der er timmy, eit lite lam med eit tv-program, timmy, deeeer er timmy tralalalallaallalalalala"
"se sauen shawn, se sauen shawn, tralalalalalalalalalalalal"
Det må være to forskjellige..... eller..... jeg aner ikke.. en sau er en sau i mine øyne! [8D] Jeg har ikke sett disse programmene, bare hørt de! [:D]
ja det er jo ikke slik at det er samme sauen.. shawn er jo en voksen sau. mem i shawn serien er det med en babysau som ligner helt på timmy..