Ser du fødselsvideoer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Her kan du se video av en fødsel. Og du får se absolutt alt. De som allerede har sett den på YouTube er rørt og skremt - og alt i mellom. Hvilke følelser vekker denne videoen i deg?

Se en fødselsvideo her

Ja jeg ser på fødselsvideoer. Men liker best å se vannfødsler :)

Jeg ser ja. :) Tror egentlig at det er flere av de som har født selv som synes det er vakkert å se på. For det ser jo ganske brutalt ut. Jeg blir bare så utrolig rørt av å se en fødsel. :)

jeg ser ja :) tar jo noen ganger helt av. sitter i flere timer :P haha. Syns det hjelper, blir ikke redd. Puster og peser med den fødende kvinnen og gråter når barnet er ute :)

jeg ser ja :) tar jo noen ganger helt av. sitter i flere timer :P haha. Syns det hjelper, blir ikke redd. Puster og peser med den fødende kvinnen og gråter når barnet er ute :)
Jeg har en tendens til å sitte å presse når damene presser :s tar meg selv i det hver gang noen presser :p haha

Hadde ingen interesse av å se andre føde jeg :p En ting er på film hvor man presser en gang og to også er babyen som ser ut til å være 2 mnd ute med ett smil :p Lite troverdig. Ville heller gå å vite at jeg hadde lite peiling og det hele ble som det ble. Ingen forventninger i det hele tatt :)

Jeg ser masse av det, så nysgjerrig , føder for første gang i juli :p

Har sett mange fødselsvideoer. Liker best hjemme/vann fødsler. Får jo lyst til å føde igjen:p

Ååååå, har nettopp sett filmen, og jeg får lyst til å føde igjen♡♡♡
Vi kvinner er fantastiske!

Jeg ser ikke det. Kanskje når jeg selv har født, men nå har jeg ikke noe lyst til å se andres fødsler.

Back
Topp