Ser dette like ille ut som jeg tror? *bilde*

x1xBitzyh

Forumet er livet
Vell... jeg er litt tjukk[8D] (siste ukene har jeg gått 4 km hver dag så blir mindre etterhvert)
Jeg vet ikke helt om jeg tør gå ned i vekt... Jeg synes det virkelig ser ille ut der huden på magen min ikke helt henger fast[:'(] Ser magen flyter ut når jeg lener meg litt framover..
HELT ærlig Ser det like ille ut som jeg ser det i hode mitt? Og blir det værre jo mere jeg går ned i vekt? Kan jo ikke ha magen hengende utapå buksa!! Blir kvalm![:'(]

plz do not quote[&o]

Først må jeg jo bare si at du er kjempeflink, og jeg håper at du klarer å holde motet oppe. Nei, det ser ikke så ille ut som du tror - det henger litt over kanten, men når du går ned noen cm til så går alt på innsiden av buksa. Huden er litt slapp, men det skulle bare mangle, den har vært strekt til sitt ytterste og trenger tid på å stramme seg inn igjen. Fortsett som du stevner du - skulle ønske jeg var like flink som deg!

ORIGINAL: lenemor

Først må jeg jo bare si at du er kjempeflink, og jeg håper at du klarer å holde motet oppe. Nei, det ser ikke så ille ut som du tror - det henger litt over kanten, men når du går ned noen cm til så går alt på innsiden av buksa. Huden er litt slapp, men det skulle bare mangle, den har vært strekt til sitt ytterste og trenger tid på å stramme seg inn igjen. Fortsett som du stevner du - skulle ønske jeg var like flink som deg!
har ikke lappen og må komme meg på jobben på et vis[&o] derfor jeg er litt småsporty disse ukene[8D]

Må da og nevne at magen kanksje ser litt fastere ut på bildet enn hva den er.. måtte ta bildene selv og prøve å ikke skamme meg for mye[8D][X(]

Synes uansett du er utrolig flink - skulle gjerne klart det selv, men jeg kommer ikke igang... Nei, vær stolt av hva du oppnår du! Og selv om du er en flott dame i dag blir du sikkert enda flottere når du oppnår målet ditt (for når du er fornøyd med deg selv går du sikkert med hodet høyere hevet og et stort smil - det er alltid vakkert!)

Du har ingen ting å skamme deg over!!! Magen min henger mer over bukse kanten en din mage [;)] Og om du går ned en del i vetk, så tror jeg det vil bli bedre uansett jeg, prøv å ta litt sit-ups i tillegg, det kan jo hjelpe litt da [:D]

Ikke skam deg over den da [:D]

så utrolig flink du er til å trene. Kan anbefale pilates trening. Det strammer inn både her og der. Selv om det blir hud til overs, så vil det stramme seg litt uansett. Jeg har samme problemet som deg, men jeg håper og tror at det vil bedre seg, om jeg bare setter i gang og trener litt[:D]

Lykke til videre. [:D]

wæo, du er jo veldig slank da! når du har fått vekk alle kg du ønsker (du er kanskje der nå?), så kan du vel begynne å stramme opp? går jo ant å spandere seg selv en liten tummy tuck også[:)] altså, jeg sier ikke at du trenger det eller no, men er jo litt vanskelig å få stramma opp løs hud, det veit jeg alt om[:D]

ORIGINAL: lykkelita*

wæo, du er jo veldig slank da! når du har fått vekk alle kg du ønsker (du er kanskje der nå?), så kan du vel begynne å stramme opp? går jo ant å spandere seg selv en liten tummy tuck også[:)] altså, jeg sier ikke at du trenger det eller no, men er jo litt vanskelig å få stramma opp løs hud, det veit jeg alt om[:D]
.. veier 87 kg[:o][:o] skulle gjerne fått bort 17 kg[&o][8D] Har vurdert å snipp snipp, men tør ikke helt siden jeg vil ha flere barn og regner ikke med at jeg blir noe særlig mindre neste gang[X(]

ORIGINAL: cutestbabyever

syns ikke det så så ille ut jeg[;)]

men hvis du føler på det selv, kan du få dekket bukplastikk, dersom du ikke får strammet opp med trening.(ikke vond ment, men sier bare at du kan få dekket det, dersom du føler veldig på det selv![;)])
dont worry, sånn jeg føler på meg at det blir... snipp snipp om det blir veldig mye heng og skrukker[:'(]

ORIGINAL: blomsten min

ORIGINAL: cutestbabyever

syns ikke det så så ille ut jeg[;)]

men hvis du føler på det selv, kan du få dekket bukplastikk, dersom du ikke får strammet opp med trening.(ikke vond ment, men sier bare at du kan få dekket det, dersom du føler veldig på det selv![;)])
dont worry, sånn jeg føler på meg at det blir... snipp snipp om det blir veldig mye heng og skrukker[:'(]

Skjønner deg godt jeg.. Har lyst på litt oppstramming både her og der.. Men kan hende du blir fornøyd om du kommer ned til ønsket vekt? [:D]

.. veier 87 kg[:o][:o] skulle gjerne fått bort 17 kg[&o][8D] Har vurdert å snipp snipp, men tør ikke helt siden jeg vil ha flere barn og regner ikke med at jeg blir noe særlig mindre neste gang[X(]

skjønner... da er det vel best å vente med det! du ser jo dessuten ikke fæl ut heller! må huske at vi er våre egne verste fiender og hardeste kritikere. er jo særdeles få som ser ut som modeller etter et svangerskap[;)] du får trøste deg med det[8D] 

ORIGINAL: Madeleine**

Så flink du er vennen! Syntes du ser flott ut jeg! Hvretfall når jeg tenker på DEN svæære magen du hadde på slutten! (av graviditeten altså[;)])

For og si det sånn,jeg har sett myyye værre før og jeg tror at hvis du går mer ned ivekt så kan det hende huden følger med om du skjønner! Isåfall er det jo ikke så ille om det blir litt hengehud..

ser for meg magen min etter denne graviditeten[&:][&o]
den var litt svær ja[8D].. Tror ikke alt følger med.. om du ser på midten så er huden litt strammere enn på sidene.. tenk om de ørene på siden bare fortsetter å vokse mot gulvet? *grøss*[X(] XXX for at det ikke blir sånn!

Tror ikke det blir så ille med deg, du fikk jo ikke noe særlig sist[:D] (nå vokser du og med jevn hastighet?)

ORIGINAL: Rebecca85

Du har ingen ting å skamme deg over!!! Magen min henger mer over bukse kanten en din mage [;)] Og om du går ned en del i vetk, så tror jeg det vil bli bedre uansett jeg, prøv å ta litt sit-ups i tillegg, det kan jo hjelpe litt da [:D]

Ikke skam deg over den da [:D]
har muskler under[&o]... tar jevnlig sit ups.. og det synes jo ikke[8D][:(]

skjønner... da er det vel best å vente med det! du ser jo dessuten ikke fæl ut heller! må huske at vi er våre egne verste fiender og hardeste kritikere. er jo særdeles få som ser ut som modeller etter et svangerskap[;)] du får trøste deg med det[8D] 
hehe.. det er sant..! Skulle bare ønske at jeg ikke fikk så mye for mye.. Kun jeg i familien min som har fått så mange strekkmerker[&o] Men nå ble jeg og ganske stor, har nok litt å si det og.[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

så utrolig flink du er til å trene. Kan anbefale pilates trening. Det strammer inn både her og der. Selv om det blir hud til overs, så vil det stramme seg litt uansett. Jeg har samme problemet som deg, men jeg håper og tror at det vil bedre seg, om jeg bare setter i gang og trener litt[:D]

Lykke til videre. [:D]
Kan prøve pilates, har en cd og en ball liggende et sted... bare det å begynne[8D]

hehe.. det er sant..! Skulle bare ønske at jeg ikke fikk så mye for mye.. Kun jeg i familien min som har fått så mange strekkmerker[&o] Men nå ble jeg og ganske stor, har nok litt å si det og.[:D]

ut i fra bildene så synes ikke du hadde så fæle strekkmerker! jeg har ca like mye som deg, men de har bleknet veeldig i det siste. har fulgt rådet med å skrubbe seg hver dag! nå vises de kun i sterkt lys[:)]

syntes du ser flott ut jeg. [:D] 
tørr ikke en gang tenke på hvordan jeg ser ut i forhold, for JEG har hengemage, og det plager meg
hver dag. [&o] 

ut i fra bildene så synes ikke du hadde så fæle strekkmerker! jeg har ca like mye som deg, men de har bleknet veeldig i det siste. har fulgt rådet med å skrubbe seg hver dag! nå vises de kun i sterkt lys[:)]

Jeg har fra navle til ankel jeg[8D] mange steder er strekkmerkene nesten opp til litt over 1 cm.. Skrubb... Hmm... har jeg ikke hørt om før! må jeg prøve! Jenta mi er halvannet år gammel og ennå er mine røde

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Jeg har fra navle til ankel jeg[8D] mange steder er strekkmerkene nesten opp til litt over 1 cm.. Skrubb... Hmm... har jeg ikke hørt om før! må jeg prøve! Jenta mi er halvannet år gammel og ennå er mine røde

1 cm.. haha, det er ittno - da skal du se en av strekkmerkene mine som er 17 centimeter [8D] 
17 cm breie?[:-][:D]

Det tar litt lenger tid for huden å stramme seg inn igjen. Men det blir nok bedre. Ja bruk kroppsskrubb i dusjen og smør deg etterpå. Det får igang blodomløpet i huden bedre og du får vekk døde hudceller.
STÅ PÅ med treninga.

Back
Topp