Ser det ok? Veldig redd fordi har hatt 2 SA og 2 kjemisk før makesure strimmel

Asmaya

Flørter med forumet
føler de ikke mørkner mye :(

Vedlegg

• IMG_4690.jpeg
    IMG_4690.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 161
jeg dro til fastlegen på mandag og hadde blodprøve. Han sa at han skal ringe meg hvis noe er i veien men jeg hørte ikke fra ham ennå.

Synes de stiger bra jeg. Jeg var sikker på at dette svangerskapet ikke var liv laga da strimlene ikke økte nok. Siden jeg har mista så mange ganger var jeg sikker på at det gikk skeis. Og mine strimler var svakere enn dine. Jeg er nå 11+5 og det er liv i magen. De digitale mine økte som de skulle og samme med blodprøvene hos legen. Det hjalp veldig ❤️

Så prøv å senke skuldrene og nyt at du er gravid ❤️ Vet at det ikke er lett, men dagene er tunge når man bekymrer seg. Og er jo ikke noe man får gjort fra eller til om man skulle miste dessverre. Heier på deg❤️

Jeg vet hvordan det er å miste. Det å bære håp oppi alt som har skjedd. Jeg har mistet 4 ganger totalt.
Kjenner jeg gleder meg til å bli gravid. Når dagen kjem. Hvordan psyka blir er noe annet. Fødte dødt barn uke 16. Hadde vært død 3 uker allerede. Husker fremdeles den fødselen. Allikevel ønsker jeg nytt barn. Jeg har uansett stor tro på at legen vil guide meg. Traumer er vondt. Spesielt det å ha sa eller noe annet. Jeg slet mye med blødninger. Det ble mareritt uten like. Måtte sykmeldes. Men jeg vil prøve igjen å bli gravid

... og så er det ikke meningen man skal måle økning med slike tester, heller. Det vil alltid variere med styrken på fargen fra test til test, og konsentrasjon av urin. Mange unødige bekymringer med andre ord. Synes dette ser helt fint ut, sterk positiv test 18-20 dpo. Når alt dette er sagt forstår jeg så klart at du engster deg, det er lettere sagt enn gjort å slappe av når man har mistet før. Ønsker deg lykke til :Heartred

... og så er det ikke meningen man skal måle økning med slike tester, heller. Det vil alltid variere med styrken på fargen fra test til test, og konsentrasjon av urin. Mange unødige bekymringer med andre ord. Synes dette ser helt fint ut, sterk positiv test 18-20 dpo. Når alt dette er sagt forstår jeg så klart at du engster deg, det er lettere sagt enn gjort å slappe av når man har mistet før. Ønsker deg lykke til :Heartred
Takk❤️ jeg håper at alt kommer til å gå bra ❤️ jeg har mistet 4 ganger og har ikke lyst til å miste igjen

Back
Topp