Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil si de øker sakte men sikkert Hvilke batch er det? Er det 32 på slutten har de dårlig fargeføler de ikke mørkner mye
Først få er fra batch det sluttet på 32 men siste 3-4 strimmel er fra batch som sluttet på 53Jeg vil si de øker sakte men sikkert Hvilke batch er det? Er det 32 på slutten har de dårlig farge
Fikk svak positive på 10 dpoVar 12dpo første synlige strek på gravid test?
Er det ikke akkurat de to som er blitt snakket om?Først få er fra batch det sluttet på 32 men siste 3-4 strimmel er fra batch som sluttet på 53
Ja jeg byttet fra ..32 til ..53. Men jeg er veldig bekymret. Har time hos gynaekolog på onsdagEr det ikke akkurat de to som er blitt snakket om?
Ønsker deg all lykke!Ja jeg byttet fra ..32 til ..53. Men jeg er veldig bekymret. Har time hos gynaekolog på onsdag
Ser du tester hver dag. HCG dobles ca. hver 48 time. Så om du tar vekk annenhver test, og så ser så er det kanskje lettere å se økning?føler de ikke mørkner mye
Takk jeg håper at alt kommer til å gå bra jeg har mistet 4 ganger og har ikke lyst til å miste igjen... og så er det ikke meningen man skal måle økning med slike tester, heller. Det vil alltid variere med styrken på fargen fra test til test, og konsentrasjon av urin. Mange unødige bekymringer med andre ord. Synes dette ser helt fint ut, sterk positiv test 18-20 dpo. Når alt dette er sagt forstår jeg så klart at du engster deg, det er lettere sagt enn gjort å slappe av når man har mistet før. Ønsker deg lykke til
Update: kjemiskCB 21 dpo idag!
Update: kjemiskføler de ikke mørkner mye