Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig trist om dette ikke går veien , men ville ikke ha basert det ut på en test , da dette kan vise feil nå , leger fraråder å gjøre dette på det sterkeste , så jeg håper dette bare er noe uskyldig små blødninger og krysser fingra for deg enda om det viser seg at det ikke går veien , håper jeg spiren sitter fort igjenJeg har i løpet av dagen fått kraftige menssmerter.
Tok en ny test imorres som ikke hadde blitt noe sterkere på en uke, heller tvert i mot.
Nå var det litt blod når jeg var på do, så dette går nok desverre ikke...
Veldig trist om dette ikke går veien , men ville ikke ha basert det ut på en test , da dette kan vise feil nå , leger fraråder å gjøre dette på det sterkeste , så jeg håper dette bare er noe uskyldig små blødninger og krysser fingra for deg enda om det viser seg at det ikke går veien , håper jeg spiren sitter fort igjen
Sender deg en god klem
Krysser uansett fingrene for deg og håper på det besteKan jo håpe, men med såpass med smerter har jeg ikke troa. Har tatt en hcg prøve idag, og skal etter planen tilbake for en til om et par dager.
5+0 bareÅneii er du langt på vei?
Hvordan går det med deg ?Krysser uansett fingrene for deg og håper på det beste
Hvordan går det med deg ?
Man kan jo blø litt i hele svangerskapet , krysser fingra for deg at dette bare er en normal blødninger og spiren blirBlør fortsatt, bare litt enda.
Men hcg var på 107 i går, så regner ikke med det er noe håp selvom jeg ikke har tatt prøve nr 2 enda
Man kan jo blø litt i hele svangerskapet , krysser fingra for deg at dette bare er en normal blødninger og spiren blir
Det var trist dasmå blødninger ja, men dette tar seg opp og er desverre litt mer enn det... håper bare det går raskt så vi kan komme igang igjen med neste PP så fort som mulig...