Ser desverre ikke ut til å gå...

Lita-go

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Septemberlykke 2021
Jeg har i løpet av dagen fått kraftige menssmerter.
Tok en ny test imorres som ikke hadde blitt noe sterkere på en uke, heller tvert i mot.
Nå var det litt blod når jeg var på do, så dette går nok desverre ikke...

Jeg har i løpet av dagen fått kraftige menssmerter.
Tok en ny test imorres som ikke hadde blitt noe sterkere på en uke, heller tvert i mot.
Nå var det litt blod når jeg var på do, så dette går nok desverre ikke...
Veldig trist om dette ikke går veien , men ville ikke ha basert det ut på en test , da dette kan vise feil nå , leger fraråder å gjøre dette på det sterkeste , så jeg håper dette bare er noe uskyldig små blødninger og krysser fingra for deg enda :Heartred om det viser seg at det ikke går veien , håper jeg spiren sitter fort igjen :Heartred
Sender deg en god klem :Heartred

Veldig trist om dette ikke går veien , men ville ikke ha basert det ut på en test , da dette kan vise feil nå , leger fraråder å gjøre dette på det sterkeste , så jeg håper dette bare er noe uskyldig små blødninger og krysser fingra for deg enda :Heartred om det viser seg at det ikke går veien , håper jeg spiren sitter fort igjen :Heartred
Sender deg en god klem :Heartred

Kan jo håpe, men med såpass med smerter har jeg ikke troa. Har tatt en hcg prøve idag, og skal etter planen tilbake for en til om et par dager.

Så leit å høre. Sender mange klemmer❤️

Blør fortsatt, bare litt enda.
Men hcg var på 107 i går, så regner ikke med det er noe håp selvom jeg ikke har tatt prøve nr 2 enda
Man kan jo blø litt i hele svangerskapet , krysser fingra for deg at dette bare er en normal blødninger og spiren blir :Heartred:smiley-angelic001

Man kan jo blø litt i hele svangerskapet , krysser fingra for deg at dette bare er en normal blødninger og spiren blir :Heartred:smiley-angelic001

små blødninger ja, men dette tar seg opp og er desverre litt mer enn det... håper bare det går raskt så vi kan komme igang igjen med neste PP så fort som mulig...

Uff, dette var leit Lita-go <3 God klem til deg <3

små blødninger ja, men dette tar seg opp og er desverre litt mer enn det... håper bare det går raskt så vi kan komme igang igjen med neste PP så fort som mulig...
Det var trist da :(
Håper spiren sitter fort igjen :Heartred

Back
Topp