Ser dere

Hope90

Pergo baby??
VIP
Noe?
Nå har den fått tørke!
ImageUploadedByBV Forum1396103563.662806.jpg


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?
 
Skulle så innmari ønske jeg så noe, men gjør dessverre ikke det :(



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg ser heller ingen ting dessverre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nope hvor mange dager dpo er du? Evt når er tr?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
oki, da bør den jo snart være positiv ja, håper du kalrer finne roen litt og vente med en ny test ett par dager :):). sist pp var tr mange dager for seint her, ble sprø!!!! for jeg hadde jo symptomer på at jeg var gravid, men var sikkert bare ønksetenkning.. denne pp var det pos fra 8-9 dpo.
 
oki, da bør den jo snart være positiv ja, håper du kalrer finne roen litt og vente med en ny test ett par dager :):). sist pp var tr mange dager for seint her, ble sprø!!!! for jeg hadde jo symptomer på at jeg var gravid, men var sikkert bare ønksetenkning.. denne pp var det pos fra 8-9 dpo.
Ja det er helt klart til å bli sprø av dette! Men om ikke det er noen spire der håper jeg tr kommer snart :)


Starter på nytt!!
PP 1: ?
 
Ja det er helt klart til å bli sprø av dette! Men om ikke det er noen spire der håper jeg tr kommer snart :)


Starter på nytt!!
PP 1: ?
ja det er faktisk bedre enn å gå på veggen!!!! og heller tenke neste pp,enn å bare gå her å vente, her satt den på 2 pp,så da håper jeg jo det for deg også :):):) evt så er vist januar 2015 en fin mnd også :)
 
Back
Topp