Ser dere tv3 nå???

Kattepus84

Elsker forumet
Små tenåringer som ønsker seg barn.... Og hun ene presterte å si at hun ville ha barn fordi det var koselig med baby shower og sånt... og at det ikke kreves mer enn kanskje 7000 dollar i året for å forsørge et barn.....

Helt syyyyykt!!! [&:]
De skjønner jo ikke hva det vil si å bli mamma, hva det innebærer!

dumme jenter... lurer på hva oppdragelse de har fått!!

Jeg er helt målløs... De er jo helt blåst jo. Spesielt hun som trodde at hun fikk bidragog gratis leilighet, og at babyen kunne hun bare ta me på skolen. Men nå hadde hun skjønt at det ikke var så lett som hun trodde fordi hun måtte ta sprøyter og gå til legen og sånn? OMG!!! Tror ikke det egentlig oppdragelsen som har skylda her. Jeg har selv vært fjortis... Tenårings jenter tenker ikke, med noen sjeldne unntak selvfølgelig. Og når unge jenter som ikke tenker ser at hun og hun gjør det så da skal jeg og. En helt hårreisende utvikling[:o]

ORIGINAL: Kattepus84

Små tenåringer som ønsker seg barn.... Og hun ene presterte å si at hun ville ha barn fordi det var koselig med baby shower og sånt... og at det ikke kreves mer enn kanskje 7000 dollar i året for å forsørge et barn.....

[&:][&:]kanskje et teng på at hun ikke er voksen nok[8|]

Syntes det sørgeligste var hun som skulle få tilbake sin uinteresserte og uvillige ex ved å lure på han et barn han tydelig har sagt han ikke vil ha. "Det kom til å knytte dem sammen" Yeah, right...

Back
Topp