Ser dere på..

*lille*my*

Glad i forumet
Fødeavdelingen på tv? Det begynner vel nå straks..
Jeg vet ikke hvorfor jeg utsetter meg selv for det, men sitter og tuter hver gang :) (og gruer meg til fødsel)

Hehe, pleier også å se på det, men i dag har selvfølgelig programkortet på dekoderen streika så da får jeg ikke sett.:( Sitter å tuter hver gang det kommer en ny baby.:P

Ser på det i kveld ja, og jeg GLEDER meg til fødselsen!

Ser på det i kveld ja, og jeg GLEDER meg til fødselsen!

Virker jo som de blir pusha til å få epidural nesten jo...merkelig...

Ja, jeg reagerte også på det..... syns ikke hun klaga så mye på riene i forhold til sprøytene. Jeg ser alt av fødsel! Får vondt i magen og holder pusten mens de presser og gråter som en gal når ungen kommer ut! Gleder meg til fødselen og få dette mirakelet ut! Rart at jeg kan glede meg, spesiellt siden jeg har født før! Men det er så stort og tenk at lille meg faktisk har så mye krefter i meg at jeg kan føde! Selvfølgelig har jeg glemt smertene, men når jeg fikk eldste jenta var jeg sikker på at jeg kom tilbake til føden en gang :)

eg pleier og å sjå på da :) satt å lo av hu som ikkje likte sprøyter :P
da eg synst er litt merkelig er at alle skal ha beino i dei derre bøylene, virke ikkje som om da er lov å velga nåke anna der borte...
har ikkje heilt begynt å tenka på fødselen endo:) tenke eg har god tid endo til å begynna å gru/gleda meg :p hehhe:) er så masse anna eg føle eg må tenka på først :) er min første så veit jo ikkje ka eg går til så  :P

Jeg ser også på FA. Kjempespennende, hjelper litt på fødselsangsten, når du ser at noen klarer det helt fint, å ikkje så mye hjelp når de blir komplikasjoner... Grur meg veldig til det er min tur :/ 

I USA får jo alle epidural da... Der er det om å gjøre å ha det mest behaglig... Og minst vondt.. Tror du får en bedøvelse for det meste der.. :P

Virker ganske forskjellig fra hvordan det er å føde i norge ja. Jeg syns også det er så spesielt at noen vil ha med mor og bestemor og svigermor og vet ikke hva.... Og alle står å ser på lissom. Jikes! Holder med min kjære for meg altså! og han får IKKE lov til å stå å se!

*lille*my* skrev:
Virker jo som de blir pusha til å få epidural nesten jo...merkelig...

Ja stakkars dame...Hun fikk neste ikke bestemme selv engang..

Back
Topp