Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det og nå gråter jeg:( Vi var så tett på dette med å miste vår lille skatt. Det å nesten måtte planlegge en dåp gjør noe med en. Men vi var heldige og lillegutt viste styrke da det så som mørkest ut i respiratoren. Nå begynner frykten og komme tilbake for dette barnet som skal bli født senere.
Det var godt og se, men samtidig veldig følelsesladet!
Hormonene er løse, det er sikkert og visst. Sitter her å ler og griner om hverandre herSøtnos* skrev:
Frk.Careface skrev:
Hormonene er løse, det er sikkert og visst. Sitter her å ler og griner om hverandre herSøtnos* skrev:
Samme her.. Men slutten var tøff!
Har sett det nå, hadde det på opptak...Rugekasse skrev:
Det man ser er så sterkt, jeg håper jeg takler følelsene bedre den dagen jeg forhåpentligvis er ferdig utdannet jordmor, men akkurat nå renner tårene både når det er positivt og godt, og når det er trist og leit...
Den lille kisten 3 stakkars lille.... Må være vanvittig vondt å skulle snu ryggen til og gå, forlate sin lille skatt der, for å skulle bli begravet. Lang ned i den kalde funktige jorden for å forsvinne...
uff...
Nå skal jeg grine litt til, og så er det natta! Huff...