Ser dere på FEM??

*BalleFlass*

Elsker forumet
jeg blir bare mer og mer sjokkert[:'(]

Little Miss USA

Mange av ungene vil tydelig IKKE være der.
Mødrene er som oftest stygge både uttapå og inni, sier fæle ting til små barn som tvinges til å være modeller![:'(]

Så lenge barna gjør det frivillig synes jeg det er greit, men når barna gråter å ikke vil så blir det for drøyt!![:-]

ORIGINAL: StinkiStini

Mange av ungene vil tydelig IKKE være der.
Mødrene er som oftest stygge både uttapå og inni, sier fæle ting til små barn som tvinges til å være modeller![:'(]

ja stakkers barn!!! [:'(][:@]

Sønnen min på 8 sitter og ser på akkurat nå. Synes det er kvalmt å se på og at noen i det hele tatt kan utsette ungene for slikt press i en slik alder!

Jah! som f.eks de guttene..... og hun lille jenten med rødt hår, har moren tydeligvis sagt alt hun sklal si til tv kamera..... " jeg elsker det jeg gjør, mamma er min BFF" "når jeg har løstenner, ser jeg ut som en prinsesse"

Herreguuud, stakkars jente!!

Ser det at hun føler at nå har hun skuffet moren sinnsykt ved å messe det til!

Jah!!!!! guttene da? de er jo VELDIG villig[:'(]

Og eg såg på reklamen for det programmet, at ei mor seier at alle barn vil gjera det og at det er foreldres draum at barna deres er modell. Og dei som snakkar negativt om det, har stygge unger. (var forskjellige mødre som sa dette) 

ORIGINAL: Svartengel

Og eg såg på reklamen for det programmet, at ei mor seier at alle barn vil gjera det og at det er foreldres draum at barna deres er modell. Og dei som snakkar negativt om det, har stygge unger. (var forskjellige mødre som sa dette) 

.... og mødrene ser jo virkelig ut som de kommer fra der sola ikke skinner.
Virker som de lever ut sin egen drøm gjennom barna, fordi de er for stygge selv.

Virker som de lever ut sin egen drøm gjennom barna, fordi de er for stygge selv.

Ja virker slik. Det er så kvalmt, barn skal leika ute og klatra, ikkje kle seg opp som voksne....

ja det har jeg og tenkt mange ganger!!!

Strippet nettopp hun lille jenta? OMG!!![:(][:'(][:@]

De aller fleste storkoser seg jo med dette, så hvorfor ikke la de få lov..
fin måte å tjene seg gode penger til de evt begynner på skole(videregående(universitet) osv.. de er ikke like heldige som oss som har gratis skolegang![;)]

ORIGINAL: Malenemamma

Strippet nettopp hun lille jenta? OMG!!![:(][:'(][:@]

Ja fysj, såg det, var skikkelig nasty!

Stakkars unge, trodde hun kom til å vinne.
Hva forteller det henne da, at hun ikke er pen nok eller flink nok?

hun ene ble lei seg og gråt fordi ho ikke vann, så sier mora-nei nei nå renner maskaraen din!!!  AAAAARRRRRGH!!!!!![:@][:@]

Jeg blir KVALM av missekonkurranser for små barn.

Som om ikke kroppspress og utseendefiksering skjer tidlig nok for den jevne ungen i gata. Snakk om å gi feil signaler og verdier til barna sine...her må en tenke ikke bare hver enkelt unge men også signaleffekten i samfunnet. Dette er ikke "for moro skyld og helt uskyldig" som mange virker å tro...

Back
Topp