ser dere på fødeprogam?

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
sist såg eg på alt av fødeavdelingen, birth stories o.l hele veien. trodde det skulle skremme meg, men de gjorde meg bare mer sikker på meg selv :-)
ikke fått sett så mye nå da de går på teite tidspunkt men har lyst å se mer etterhvert ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Klarer ikke se på fødseler etter at jeg selv hadde født. Får flashback :P
åh ja viss du ikke har god opplevelse så blir det kanskje litt mye :-/
eg gleder meg veldig til neste gang :-) var så kjekt sist :-D eg blir så rørt eg av å se på fødsel så liker programma godt:-D

Jeg følger med på fødeavdelingen :-D Gleder meg til fødselen jeg! Blir også rørt av historiene.. iallefall for noen dager siden var det en baby som bare ble 6 dager gammel :-( kunne klart meg uten den episoden, var utrolig trist :-( men samtidig ser man hvor heldig man er når man får velskapte og friske barn! Det setter ting i perpektiv :-)

Venter verdens beste julegave 2014 <3

Jeg så både den norske og den svenske versjonen av jordmødrene da jeg var gravid med datteren min :)

Har helt sperre for slike programmer, orker ikke tanken på å se andre føde. Jeg har jo født selv, og var overhodet ikke redd for det på forhånd sist, er bare noe med det å se det som foregår nedi der. Vet jo det er en naturlig og flott ting og alt det der, men likevel.... Nei, huff, kan jeg klare meg uten:p

Ja og mannen mobbe meg kjempemye for det!! Han seie eg ikkje treng å se på det for eg har jo født sjøl en gang så vet jo ka som skjer.. :P

babyjente 27 Juli ♡

Så nettopp på fødeavdelingen-spesial, om tvillinger og trillinger. Sååå rørende program :')

sendt fra mobilen via BV-appen

Om jeg skal se på noe slikt må jeg se det alene, for jeg sitter bare å griner hver gang fødselen er over. Tårene bare triller og jeg sitter der å hikster :P hehe

Men vet ikke om jeg vil se på noe denne gangen.. Sist fødsel har jeg så dårlig erfaring med.

Så nettopp på fødeavdelingen-spesial, om tvillinger og trillinger. Sååå rørende program :')

sendt fra mobilen via BV-appen
ja såg det samme, veldig rørende og trist samtidig

Jeg ser på sånn innimellom. Men har nok sett en del, for går jo i reprise hele tiden... :p

Nå har ikke jeg født barn, men jeg gruer meg mindre enn før. Også er det så mange som det skjer "noe" med, så hvis fødselen ikke går helt etter planen så tror jeg at jeg ikke kommer til å få helt panikk. Det går jo stort sett alltid helt bra.. :)

Gubben har sett litt innimellom, når det er ting jeg har ment han må få med seg... Haha... Og han sier at jo mer han ser av det programmet, jo mindre har han lyst til å være med på fødselen... Haha.. Men han ser på det. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Før jeg ble gravid så jeg stadig vekk på sånne programmet og har alltid gjort det. Så lenge jeg kan huske har jeg vært fascinert av svangerskap og fødsel.
Men nå som jeg er der selv, får jeg bare angst av å se på sånt. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut å føde om noen mnd til. Det ser helt jævlig ut. Å jeg er ei pingle!! Åsså blir jeg så redd når det skjer noe galt, da går jeg bare å tenker at tenk om jeg er så uheldig. Osv..

Så ser fint lite på sånt nå nei..

Desember 2014

Bruker App

Har sett det meste, var jo stort sett hjemme når jeg var gravid med minsten, så fikk med meg alt da :p nå har jeg ikke tid, men om det fortsetter til høsten når lillemann begynner i bhg så fyller jeg nok med ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jeg så på det før forrige foødsel, og gruet meg ikke til den! Hadde en veldig grei fødsel, og jeg slapp epidural! Jeg sier slapp, fordi jeg har sprøyteskrekk :( Men denne gangen, så har jeg sett noen programmer til nå, og jeg har en litt mer gruemegfølelse til fødselen :S Jeg skjønner ikke hvorfor siden jeg hadde så grei fødsel sist.. Men Det er akkurat som at nå vet jeg mer om hva som kan gå galt osv :S Men det er et utrolig flott porgram, og jeg og gråter hver gang det blir født et barn :p Sipper som en tulling ;)

Ser på fødeavdelingen:)

Har knapt tid til tv, så har sett minimalt. Men synes det er litt gøy. Også aner jeg ikke når det går :P

åh ja viss du ikke har god opplevelse så blir det kanskje litt mye :-/
eg gleder meg veldig til neste gang :) var så kjekt sist :-D eg blir så rørt eg av å se på fødsel så liker programma godt:-D

Fødselen var helt udramatisk altså, men jeg var ikke forberedt på at det skulle gjøre så inni h****** vondt :P Jeg liker ikke å gå gravid, så fødselen er mitt lys i tunnelen og tross alt unnagjort på relativt kort tid ;)

Fødselen var helt udramatisk altså, men jeg var ikke forberedt på at det skulle gjøre så inni h****** vondt :P Jeg liker ikke å gå gravid, så fødselen er mitt lys i tunnelen og tross alt unnagjort på relativt kort tid ;)
å hehe eg skjønner ;-) ja de smertene kan en lissom ikke forberede seg på..syns de var vonde da de holdt på, men nå er de lissom glemt, men husker de vel relativt fort så fort små riene begynner før førsel ;-)

Jeg har aldri klart å se på noe sånt. Hater å se andre ha det vondt. Og spesielt når jeg selv ikke er ferdig med barn og må igjennom det samme. Tiltross for drømme fødsel sist.
Men her en dag fant jeg ut at jeg måtte se litt på fødeavdelingen. Og dere må tro jeg angrer på det!!! Spesielt siden den ene ingen satt fast og det plutselig var hast med å få han ut og masse folk i rommet plutselig. Åååh angrer sååå grådig!! :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp