Ser dere på Fødeavdelingen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Ser du på sånne programmer når du går gravid?
Blir det sånn at du gruer deg til din fødsel?
Eller gleder du deg?

Forholder meg litt nøytral til fødsler. Noen sier at de aldri skal gjøre det igjen (og så gjør de det) og andre sier de kunne gjort det igjen med en gang [emoji14]

Jeg satser på at kroppen veit hva den skal gjøre, og tenker at min eneste oppgave er å stole på kroppen og jm [emoji14]

Men ser på fødeavd når jeg kommer over det når jeg zapper. Litt gøy når det er ifra Elverum der jeg skal føde :)

Ser på. Nå har jeg født 2 ganger før. Så føler jeg vet hva jeg går til. Så det påvirker meg lite i forhold til min egen fødsel. Men når de får barna sine på brystet, gleder jeg meg enda mer til å få min på brystet.

Men da jeg ventet første var det en fin måte å fortelle sambo hva jeg ønsket og ikke. Av div oppførsel og kommentarer f.eks

Tør ikke se på enda. Har litt fødselsangst merker jeg, så jeg vil helst ikke vite så mye om det.. Som jo er en utrolig dårlig strategi, for føde MÅ jeg jo.

Følger med på det. Gruer meg til fødsel, ja, men det har ikke noe med fødeavdelingen å gjøre :) Er mer min egen angst, og frykt. Håper det går like greit som sist.

Ja. Jeg ser på alt jeg kommer over av fødsler :shy:

Ser på det. Ikkje født før. Er ikkje redd for å føde, men frykten kjem vel kanskje seinere. Gleder meg kun no[emoji173]

Jeg ga opp å se på etter å ha begynt å gråte litt tre ganger i løpet av en episode, følelser helt i ubalanse. Var vel en blanding av å være litt rørt og å bli ganske redd (var nervøs fra før av da, selv om jeg ikke vil kalle det direkte fødselsangst). Er ganske misunnelig på de som klarer å glede seg da! Hilsen superpysa med latterlig lav smerteterskel. :p

Har sett litt, men det gir meg noen flashback som jeg hadde fortrengt, og som gjør meg litt nervøs.. Men må liksom se til babyen er ute, da er det greit igjen

Har to veldig ulike fødsler bak meg, og siden det kommer to neste gang, så vet jeg jo at denne også blir totalt annerledes Gruer meg ikke nå, men tror jeg kommer til å grue meg litt når det nærmer seg. Gruet meg minst da jeg ventet nr 1, masse da jeg ventet nr 2, og litt midt imellom denne gangen..

Jg ser på.
Er ganske nøytralt innstilt på fødsel. Har hatt en fødsel med komplikasjoner etterpå, og en ganske straight-forward. Håper på samme nå [emoji846]

Ser på d,å bare gleder meg [emoji16]selvfølgelig så er d vondt,men følelsen når baby kommer ut veier opp for alt [emoji170][emoji171][emoji170]

Jeg ser på det hvis jeg plutselig kommer over det [emoji4] jeg har hatt 3 raske fødsler å håper det blir det denne gang og, men kjenner jeg blir litt nervøs når jeg ser på det [emoji52]

Jeg ser på det [emoji4] Gruer meg til fødsel, så suger til meg all info angående det temaet om dagen...[emoji56]

Huff, nei. Er altfor sentimental og hormonell! Prøver egentlig å ikke tenke for mye på fødsel [emoji85]

Kan man se det gratis? Er det slik at man bare trenger app'en, så kan man se det der, eller trenger man abonnement? :smiley-ashamed008

Kan man se det gratis? Er det slik at man bare trenger app'en, så kan man se det der, eller trenger man abonnement? :smiley-ashamed008
Går på FEM på tirdager kl 21:30. Jeg har rikstv og inne på underholdning der kan jeg se tidligete sendte episoder på tvNorge. Vil tro tvNorge har noe på nett. Ev apletv og lignende nett bokser. Om du har det ;)

Jeg ser på det og syns det er kjempekoselig. Blir helt rørt sv alle de små babyene som kommer til verden :Heartred
Jeg både gleder meg og gruer meg til fødselen. Må bare ta det som det kommer siden jeg aldri har gjort det før.

Back
Topp