Ser dere på Fødeavdelingen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Ser du på sånne programmer når du går gravid?
Blir det sånn at du gruer deg til din fødsel?
Eller gleder du deg?

Ser på det :) Og blir ikke skremt, gleder meg faktisk. Men den meningen kan endre seg da :P

Jeg ser også på :) Hender jeg blir litt skremt av det, kommer veldig an på fødslene som vises.

Så 3 episoder igår, og fikk inntrykk av at alle de fødende der hadde mye bedre fødselsopplevelser enn jeg har hatt. Nesten så fødslene fremstod som urealistiske fordi de var så ulike min egen. Men, ingen fødsel er lik - og jeg håper jeg også kan få en bedre fødselsopplevelse denne gangen :-)

Selv med fødselsangst så ser jeg på det.. Vi er alle så forskjellige, så det å se på andre går fint[emoji108] Også gråter jeg når babyen har kommet[emoji22][emoji23]

Ser ikke på det. Føler ikke jeg har det behovet denne gangen, forrige gang så jeg på kun fordi jeg var nysgjerrig på åssen det var. Nå har jeg gjort det en gang og håper denne opplevelsen blir like fin som forrige :)

Ja! Blir ikke skremt for vet hvordan det er uansett [emoji23]

Synes det er fint for meg som førstegangs og se på. Nå er jeg ikke en lettskremt person, så liker at de viser at hver fødsel er forskjellig og noen ganger skjer det uforventede ting. Greit som forberedelse litt hvordan gangen er i en fødsel også. Og gråter selvfølgelig med når baby kommer og mor gråter [emoji13] fint program.

Nope, men det er jo sikkert fordi vi ikke abonerer noen TV-kanaler :p
Ligger det gratis på nett-TV noe sted?

Jeg har liksom ikke behov for å se på folk som føder altså...Det er ikke fordi jeg syns det er så fælt eller kan føre til at jeg får fødselsangst, men fordi jeg føler jeg tar del i noe som er så privat. I hvert fall er min fødsel det for meg [emoji4]

Følere dere at dere lærer noe av å se på?

Njææææ..... Noe, men ikke så mye. Men syns det er interessant :) lærte kanskje mer av «jordmødrene» som gikk på NRK. Der fulgte de jordmødrene istedenfor foreldrene.

Njææææ..... Noe, men ikke så mye. Men syns det er interessant :) lærte kanskje mer av «jordmødrene» som gikk på NRK. Der fulgte de jordmødrene istedenfor foreldrene.

Var det den serien som begynner å bli litt gammel det?

Back
Topp