Ser dere på Fødeavdelingen osv?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Ser dere på disse programmene på tv-en? :)
Jeg gjør det gjerne om det tilfeldigvis står på. Synes det er koselig. Elsker babyer og fødsler :)
 
Jeg ser det ikke, men innrømmer glatt at jeg syns det er veldig kjedelig å se på barnefødsler.
 
Ja, liker veldig godt å se slike programmer, griner like mye hver gang når babyene kommer ut :joyful:
 
Nja, kan se litt på om jeg tilfeldigvis surfer forbi, men ender som regel med å bla videre.
 
Jaaa, jeg elsker sånne program, delvis fordi jeg syns det er ufattelig spennende og koselig og delvis fordi jeg sitter "trygt" og godt i min egen stue og at det ikke er JEG som går gjennom dette der og da, greit å kunne bare være den som observerer:laughing002:Heartred

Noen som vet om det går noe faste program på tv? Evt. noe på nett-tv av noe slag? Har ikke funnet noe....:smug:
 
Iblant hvis jeg kommer over det, men det er ikke noe jeg aktivt finner frem :)
 
Jaaa, jeg elsker sånne program, delvis fordi jeg syns det er ufattelig spennende og koselig og delvis fordi jeg sitter "trygt" og godt i min egen stue og at det ikke er JEG som går gjennom dette der og da, greit å kunne bare være den som observerer:laughing002:Heartred

Noen som vet om det går noe faste program på tv? Evt. noe på nett-tv av noe slag? Har ikke funnet noe....:smug:
Både fødeavdelingen og One born every minute går på D-play :)
 
Ja, jeg har sett alle episodene :) Men savner ny sesong!
 
Jeg gjorde det en del før, men etter vi var "ferdig med slikt" var det liksom ikke like interessant lenger...
 
Så det mye når jeg var gravid. Etter baby kom ut har det ikke fristet å se på det i det hele tatt :wtf:
 
Nei, er totalt uinteressert i andres fødsler på TV men liker godt å få høre om venninners fødsler altså!
 
Jeg så alle episodene på repeat da jeg var gravid, syns det var helt fantastisk! Etter fødsel har jeg ikke sett det.
 
Så alle episodene da jeg var gravid. :)
 
Har sett alle episodene av fødeavd på dplay. Fasinerende å se hvor forskjellige og samtidig fantastiske alle fødsler er:Heartred
Håper det kommer en ny sesong snart:excited001
 
Jeg så det masse da jeg var gravid. Nå er vi ferdig med den tiden og interessen er borte.
 
Back
Topp