Ser dere på fødeavdelingen og slike programmer?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Syns fødeavdelingen er veldig koselig å se på, både i norsk og engelsk utgave. Liker best den norske, da. En litt ekstra dimensjon å se det nå, syns jeg :D

Nei, ser nesten ikke på TV. Vi har ikke TV-kanaler. Hvilken kanal går Fødeavdelingen på? Høres ut som noe jeg kunne likt å se egentlig.

Så det sist jeg var gravid. Veldig koselig, men har ikke behov for å se det igjen:)

Vi har vært med på en tidligere sesong :rolleyes: Så kleint. Klarer ikke å se på det siden :laughing002

Det er tøft gjort da å være med på! Liker veldig godt de programmene, ganske rart hvordan man sitter å småpresser i sofaen når man ser på :hilarious:

Syns fødeavdelingen er veldig koselig å se på, både i norsk og engelsk utgave. Liker best den norske, da. En litt ekstra dimensjon å se det nå, syns jeg :D

Syns den norske er mer «normal»
Den engelske har så mange sprøe folk med :hilarious: ler mest av den engelske da, den norske er mer fin

Det er tøft gjort da å være med på! Liker veldig godt de programmene, ganske rart hvordan man sitter å småpresser i sofaen når man ser på :hilarious:
Det er utrolig mye klipp og lim, endel på min fødsel som ikke helt stemte men ikke redigert i noe dårlig lys. Det var ikke ille i det hele tatt å bli filmet, men å se på i etterkant var fælt. Og mye mas rett etter babyen ble født om å filme møte med familien og intervjue oss, det angrer jeg på.

Det er utrolig mye klipp og lim, endel på min fødsel som ikke helt stemte men ikke redigert i noe dårlig lys. Det var ikke ille i det hele tatt å bli filmet, men å se på i etterkant var fælt. Og mye mas rett etter babyen ble født om å filme møte med familien og intervjue oss, det angrer jeg på.

Ja, tror egentlig ikke jeg hadde enset noen kameraer om det hadde vært det på mine fødsler, men en er jo i en sårbar situasjon, så skjønner godt at du ikke likte å se det i etterkant.
Og når det blir mas kort tid i etterkant så skjønner jeg godt du angrer, da vil man jo ha roen å bli kjent med den lille!

Back
Topp