Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DplayNei, ser nesten ikke på TV. Vi har ikke TV-kanaler. Hvilken kanal går Fødeavdelingen på? Høres ut som noe jeg kunne likt å se egentlig.
Vi har vært med på en tidligere sesong Så kleint. Klarer ikke å se på det siden
Syns fødeavdelingen er veldig koselig å se på, både i norsk og engelsk utgave. Liker best den norske, da. En litt ekstra dimensjon å se det nå, syns jeg
Det er utrolig mye klipp og lim, endel på min fødsel som ikke helt stemte men ikke redigert i noe dårlig lys. Det var ikke ille i det hele tatt å bli filmet, men å se på i etterkant var fælt. Og mye mas rett etter babyen ble født om å filme møte med familien og intervjue oss, det angrer jeg på.Det er tøft gjort da å være med på! Liker veldig godt de programmene, ganske rart hvordan man sitter å småpresser i sofaen når man ser på
Det er utrolig mye klipp og lim, endel på min fødsel som ikke helt stemte men ikke redigert i noe dårlig lys. Det var ikke ille i det hele tatt å bli filmet, men å se på i etterkant var fælt. Og mye mas rett etter babyen ble født om å filme møte med familien og intervjue oss, det angrer jeg på.