Februar-mamma2017
Flørter med forumet
Jeg vurderer og gå til anskaffelse av en bilstolpose til lille kommer I januar/februar dere som har barn fra før, ser dere på dette som en nødvendighet? Takk for svar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk en til septemberbarn sist, brukte den veldig myeJeg vurderer og gå til anskaffelse av en bilstolpose til lille kommer I januar/februar dere som har barn fra før, ser dere på dette som en nødvendighet? Takk for svar![]()
Jeg går for det nå som det er januarbarnJeg vurderer og gå til anskaffelse av en bilstolpose til lille kommer I januar/februar dere som har barn fra før, ser dere på dette som en nødvendighet? Takk for svar![]()
Vi fikk førstemann i februar 2015. Hadde ikke bilstolpose og vi greide oss fint uten. Greit å slippe å bruke de pengene også. Et lite ullteppe var nok.Jeg vurderer og gå til anskaffelse av en bilstolpose til lille kommer I januar/februar dere som har barn fra før, ser dere på dette som en nødvendighet? Takk for svar![]()
Vi fikk ei lita ei i februar, men posten ble ikke brukt i stolen. Vi bruker den derimot i vogna. Hun var uansett så lita, at det ikke lot seg gjøre ved hjemreise. Vi brukte heller ulltepper i bilen, som vi la over henne og pakket litt rundt henne.Jeg vurderer og gå til anskaffelse av en bilstolpose til lille kommer I januar/februar dere som har barn fra før, ser dere på dette som en nødvendighet? Takk for svar![]()
Har kjøpt det litt for å gjøre det enklere for meg selv med baby og en på 2 år og 3 mnd! Slippe masse styr med påkledning før levering og henting i barnehagentermin i beg av januar, er ganske mye igjen av vinteren da, så er veldig glad for å ha kjøpt det! Anbefaler deg å sjekke på Finn om du velger å kjøpe det, de fleste har bare brukt sine i 3-5 mnd og ser ubrukte ut
![]()
Om jeg skulle kjørt langt ville jeg nok stoppet når bilen var blitt varmt. Tror absolutt det kan bli for varmt.Et spørsmål som blir litt på siden, men samtidig omhandler samme tema.
Hvis man ikke forvarmer bilen, pakker ungen inn i enten masse varmt tøy eller bruker bilstolposen; hva gjør dere når bilen begynner å bli varm og god? Stopper og tar av litt tøy eller åpner posen? Eller kan det aldri bli "for varmt" sånn sett?
Et spørsmål som blir litt på siden, men samtidig omhandler samme tema.
Hvis man ikke forvarmer bilen, pakker ungen inn i enten masse varmt tøy eller bruker bilstolposen; hva gjør dere når bilen begynner å bli varm og god? Stopper og tar av litt tøy eller åpner posen? Eller kan det aldri bli "for varmt" sånn sett?