Ser dere ol?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Og ka liker dere best og minst isåfall?:)

Eg prøver å få det med meg.. men er jaggu ikkje lett med jobb og barn og.. og.. hehe.
Skøyter har eg ikkje tolmodighet til å se på.. det er jo bare rundt og rundt...:p ishockey har eg ikkje gidda å se så kan ikkje si så myr på det:p skiskyting må være det eg liker best. Så hopp:)
Digger bjørndalen ♥


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ikke blitt så mye som jeg ønsker,blir som regel repriser om kvelden etter at ungene har lagt seg.
Er på jobb om dagen og koser med ungene og husarbeid om ettermiddagene

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Ikke blitt så mye som jeg ønsker,blir som regel repriser om kvelden etter at ungene har lagt seg.
Er på jobb om dagen og koser med ungene og husarbeid om ettermiddagene

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Helst sånn det blir her og. Mannen er for nøyd då.. som behynte i permisjon når ol begynte;) hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg ser alt jeg kan! Det står iallefall på. Mellom øvelsene jeg må ha med meg, går jeg og lillemann turer. Ser skiskyting, langrenn, alpint, hopp, curling, ishockey, kombinert og ski/snowboard. Får med meg det meste der norske utøvere er med. Blitt noen middager i stuen denne uken ;)

Men pyttsann. Er bare hvert fjerde år. Er jo så gøy!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg ser alt jeg kan! Det står iallefall på. Mellom øvelsene jeg må ha med meg, går jeg og lillemann turer. Ser skiskyting, langrenn, alpint, hopp, curling, ishockey, kombinert og ski/snowboard. Får med meg det meste der norske utøvere er med. Blitt noen middager i stuen denne uken ;)

Men pyttsann. Er bare hvert fjerde år. Er jo så gøy!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe no måtte eg spør mannen om det bare var hvert 4år.. Syns det nettopp var:p hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hehe no måtte eg spør mannen om det bare var hvert 4år.. Syns det nettopp var:p hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hehe. Vinter ol iallefall. Ser litt på sommer-ol også, men er noe spesielt med oss nordmenn og vintersport :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hehe. Vinter ol iallefall. Ser litt på sommer-ol også, men er noe spesielt med oss nordmenn og vintersport :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sant det;) ser på sommer ol men er langt fra så intrissert som med vinter ol:) kjenner noen av de som pleier være med på sommer ol, men det er som regel midt på natta:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ser skiskyting, langrenn, snowboard, freestyle, curling, herre alpint, noe hopp og litt kunstløp...ishockey og aking ser jeg absolutt ikke på..synes det er fryktelig kjedelig ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
OL?? Hæææ?? Ikke hørt om :p
 
Ser skiskyting, langrenn, snowboard, freestyle, curling, herre alpint, noe hopp og litt kunstløp...ishockey og aking ser jeg absolutt ikke på..synes det er fryktelig kjedelig ;)

Samme, men tror jeg har hatt veldig store medaljeforhåpninger. Jeg blir jo bare mer og mer skuffet. :p

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oof, ja...er fælt å se dem slite sånn :p Jeg vurderer å sende en boks Blå Swix bort dit...kan ikke være så lett å gå med kladder under skia ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp